20

رقابت‌های هاپکیدو WHC ؛ دختران رزمی کار قزوین قهرمان شدند

  • کد خبر : 2749
  • 22 اسفند 1396 - 18:29
رقابت‌های هاپکیدو WHC ؛ دختران رزمی کار قزوین قهرمان شدند

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های هاپکیدو WHC قهرمانی بانوان کشور گفت: در این رقابت‌ها، بانوان استان قزوین با 15 مدال طلا، 6 نقره و سه برنز مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports به نقل از فارس ؛ اظهار کرد: فرهاد روستازاده‌ پاشاکی با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های هاپکیدو WHC قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 185 ورزشکار از استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، گیلان، مازندران، خراسان رضوی از 16 اسفند ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی آغاز و تا ساعت 19 روز پنجشنبه 17 اسفند ماه پایان یافت.

وی به نتایج تیمی رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در رقابت‌های هاپکیدو WHC قهرمانی بانوان کشور، استان قزوین با 15 مدال طلا، 6 نقره و سه برنز مقام نخست را به خود اختصاص داد.

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین گفت: همچنین استان گیلان با هفت مدال طلا، سه نقره و هفت برنز مقام دوم و استان خراسان رضوی با سه طلا، چهار نقره و سه برنز به مقام سومی دست پیدا کرد.

روستازاده‌پاشاکی تصریح کرد: تاکنون هفده دوره مسابقات قهرمانی کشور طی 17 سال فعالیت برگزار شده که تیم بانوان استان گیلان 15 دوره قهرمان رقابت‌ها بوده و دو دوره بانوان هاپکیدوکار قزوینی توانسته‌اند صاحب جام قهرمانی باشند.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه مدیریت و کار گروهی مربیان بانوان قزوینی مجدداً جام قهرمانی را برای دومین بار به خانه بازگرداند، مطرح کرد: استان قزوین به عنوان قطب هاپکیدو WHC بانوان کشور است و توانسته از نظر همگانی، قهرمانی و پرورش مربیان، داوران و جمعیت ورزشی از تمام استان‌ها پیشی بگیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.