14

فهرست عجیب تیم ملی ؛ دعوت از یک فوتسالیست به تیم ملی فوتبال بانوان !

  • کد خبر : 2778
  • 19 فروردین 1397 - 19:18
فهرست عجیب تیم ملی ؛ دعوت از یک فوتسالیست به تیم ملی فوتبال بانوان !

فهرست تیم ملی فوتبال بانوان برای برگزاری اردویی کوتاه مدت در تهران اعلام شد. فهرستی که در آن چند بازیکن غایب هستند و یک فوتسالیست به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ، مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان که فعلا هدایت تیم ملی فوتبال بانوان را بر عهده دارد 27 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

جالب ترین مورد در این فهرست حضور حدیثه قره بگلو بازیکن تیم فوتسال پیام نور در لیگ برتر فوتسال است که در عین شگفتی به تیم ملی فوتبال دعوت شده است. این فوتسالیست که 4 سال است فوتبال بازی نمی کند.

او به دلیل این که در دوران حضور در تیم های ملی فوتبال پایه شاگرد مریم جهان نجاتی بود به تیم ملی دعوت شده است و باید دید بازیکنی که 4 سال فوتبال بازی نکرده چه عملکردی خواهد داشت و چطور قرار است به تیم ملی فوتبال کمک کند.

سهم تیم های باشگاهی در فهرست اعلام شده تیم ملی فوتبال بانوان:

شهرداری بم (قهرمان لیگ) 7 بازیکن ، شهرداری سیرجان (نایب قهرمان لیگ) 7 بازیکن ، راه یاب ملل سنندج (تیم سوم لیگ) 3 بازیکن، سپاهان 4 بازیکن ، استقلال خوزستان 2 بازیکن ، ذوب آهن اصفهان ، پالایش گاز ایلام ، آذرخش تهران یک بازیکن به اضافه تیم فوتسال پیام نور

در این فهرست خبری از نام زهرا حاتم نژاد و سارا قمی ، مهاجمان راه یاب ملل و شهرداری بم نیست. فروغ موری مهاجم سپاهان نیز کماکان مصدوم است.

فهرست بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

درواز بانان
مریم یکتایی (شهرداری بم) زهرا خواجوی (راه یاب ملل سنندج) مریم نامی (پالایش گاز ایلام) فائزه سبزعلی (استقلال خوزستان)

مدافعان
کویستان خسروی (شهرداری بم) هلاله عبداللهی (راه یاب ملل سنندج) ، رقیه شهبازی ( راه یاب ملل سنندج) بهناز طاهرخانی (شهرداری بم) ملیکا متولی (شهرداری سیرجان) فاطمه امینه برازجانی (آذرخش تهران) کوثر کمالی (سپاهان) فاطمه عادلی (ذوب آهن) الهام عنافجه (شهرداری سیرجان) مریم ایزد پناه (شهرداری سیرجان)

هافبک ها
پروین فرهادی (شهرداری بم) فاطمه گرایلی (شهرداری بم) حدیثه قره بگلو (فوتسال پیام نور) فاطمه سهرابی (شهرداری سیرجان) الهام فرهمند (سپاهان) ، شقایق روزبهان (سپاهان) سارا ظهرابی نیا (شهرداری سیرجان) افسانه چتر نور (شهرداری سیرجان)

مهاجمان
سمانه چهکندی (شهرداری بم) زهرا قنبری (شهرداری بم) فاطمه شجاعی (استقلال خوزستان) شبنم بهشت (شهرداری سیرجان) ، هاجر دباغی (سپاهان)

نکته: برخی از بازیکنان چند پسته هستند و ممکن است در پست های دیگری به کار گرفته شوند.

قره بگلو: تعجب کردم!

حدیثه قره بگلو فوتسالیست دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید از دعوتش به تیم ملی فوتبال متعجب شده است.

قره بگلو در گفتگو با IWSports اظهار کرد: تا جایی که می دانستم قرار بود در تیم ملی فوتبال فقط بازیکنان لیگ فوتبال و در تیم ملی فوتسال فقط بازیکنان لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشند و به همین دلیل از دعوتم به تیم ملی متعجب شدم.

وی افزود: مدت طولانی بوده که تمرین نداشتم اما به دلیل اعتمادی که به من شده در این اردو حضور پیدا می کنم و فکر می کنم حضور در این اردو می توانم تجربه مفیدی برای من باشد.

بازیکن تیم فوتسال پیام نور عنوان کرد: 3 سال در تیم های ملی پایه حضور داشتم و در آن زمان خانم جهان نجاتی ، کمک خانم امیرشقاقی بود و من را می شناخت و به دلیل همان شناخت از توانایی من در فوتبال از من دعوت شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.