17

قهرمانی فاطمه باشفاعت و مهرنوش شبانی در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان شیراز

  • کد خبر : 2990
  • 25 فروردین 1397 - 0:53
قهرمانی فاطمه باشفاعت و مهرنوش شبانی در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان شیراز

مسابقات دوچرخه سواری بانوان شیراز با قهرمانی فاطمه باشفاعت در رده سنی بزرگسالان و مهرنوش شبانی در رده سنی جوانان به پایان رسید.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ مسابقات دوچرخه سواری کوهستان شیراز در رده سنی آزاد و با حضور ۲۲ ورزشکار که ۱۵ نفر از آن ها در رده بزرگسالان و 7 نفر در رده جوانان و نوجوانان شرکت داشتند با قضاوت  ۹ داور فعال در هیئت دوچرخه سواری استان فارس در ورودی بام شیراز برگزار شد.

در این مسابقات که روز جمعه 24 فروردین برگزار شد شرکت کنندگان در شروع مسابقه نسبت به موارد فنی مسابقه و پیست توجیه شدند و پس از ۸ دور مسابقه برای جوانان و نوجوانان و ۱۲ دور برای بزرگسالان به کار خود پایان دادند.

در پایان این رقابت ها  فاطمه باشفاعت ، ایگین بلوکی و مریم زابلی به مقام های اول تا سوم در رده سنی بزرگسالان  رسیدند و  مهرنوش شبانی , نگار کریم , فاطمه ابراهیمی و فاطمه آزادی در رده سنی جوانان و نوجوانان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری بانوان ایران از محصولات هیئت دوچرخه سواری استان فارس به شمار می رود و دوچرخه سواری کوهستان استان فارس را در موقعیتی برجسته قرار داده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=2990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.