14

سروی و واکنش به نتایج تونس 2018 ؛ افتخارات فراموش نمی شود / مسئولیت را می پذیرم

  • کد خبر : 3030
  • 25 فروردین 1397 - 11:53
سروی و واکنش به نتایج تونس 2018 ؛ افتخارات فراموش نمی شود / مسئولیت را می پذیرم

زهرا سروی نایب رئیس محبوب فدراسیون تکواندو که همراه با کاروان تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در مسابقات نوجوانان جهان در تونس حضور داشت نسبت به نتایج تیم تکواندو نوجوانان و ناکامی در موفقیت دوره گذشته در کانادا در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports؛ زهرا سروی در صفحه شخصی خود نوشت: تیم ملی تکواندو پسران سرزمینم با پیروزی مقتدرانه در مسابقات جهانی، همه مدعیان و رقبای خود رادر سراسر دنیا متحیر کردند. تبريك فراوان وخدا قوت به استاد زوار واستادعبدالهی، و اعضا تیم ملی تکواندو.

و اما دختران گلم در تیم ملی تکواندو، با وجود کسب 3 سهمیه ارزشمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان؛ نتایج مسابقات جهانی آن گونه که انتظار می‌رفت رقم نخورد شما سال گذشته جهان را تحت تأثیر قدرت بی بدیل خویش قرار دادید اما امسال به دلایل متعدد از تکرار افتخارآفرینی در مسابقات جهانی باز ماندید لذا به شما هم خدا قوت می گویم وتردید ندارم که در آینده نه چندان دور باز هم بر فراز سکوی های جهانی خواهید درخشید.

از زحمات شبانه روزی همکاران تلاشگرم؛ استاد صفرپور که گویی از جان مایه گذاشت، استاد صفریان که خالصانه تیم را یاری کرد و نسیم و زهرای عزیزم که بی ادعا و صادقانه همراه و یاورمان بودند قدر دانی می‌نمایم.

افتخاراتی که بارها و بارها توسط شما برای ایران عزیزمان کسب گردیده فراموش نخواهد شد، موفقیت‌هایی که انتظارات را به‌حق از شما بالا برده است؛ انتظاراتی که بی تردید با پیگیری و اجرای برنامه‌های تدوین شده محقق خواهد شد.

اینجانب همان گونه که باسربلندی در کسب افتخارات پیشین در شادی و شعف امیدهای ایران سهیم بوده‌ام، اینک نیز با تمامی وجود مسئولیتهای عدم توفیق در این دوره را می‌پذیرم

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.