22

مارال مردانی و مدال برنز جودو بانوان کاپ آزاد ازبکستان

  • کد خبر : 3047
  • 25 فروردین 1397 - 13:16
مارال مردانی و مدال برنز جودو بانوان کاپ آزاد ازبکستان

رقابت‌های جودوی کاپ آزاد ازبکستان در حالی با کسب یک مدال نقره و 2 مدال برنز برای جودوکاران ایران همراه بود که سهم جودوی بانوان از این مدال ها ، برنز مارال مردانی بود.

به گزارش رسانه ورزش زنان ایران IWSports ؛ مسابقات جودو کاپ آزاد آسیا به میرانی تاشکند در ازبکستان برگزار شد و 3 دختر نوجوانان جودوی ایران در این مسابقات به میدان رفتند که سهم این حضور یک مدال برنز و یک عنوان پنجمی بود.

در این رقابت ها که بیش از 250 جودوکار دختر و پسر از 10 کشور آسیایی در آن شرکت داشتند مارال مردانی جودوکار نوجوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد در وزن به اضافه 70 کیلو در جدول شانس محدد حریفی از ازبکستان را شکست داده و مدال برنز کسب کند.

مارال مردانی تنها نماینده جودوی بانوان ایران در کاپ آزاد آسیا نبود. فاطمه کمالی و محدثه حسینی سایر نفرات تیم 3 نفره دختران ایران بودند که محدثه حسینی در وزن منهای 52 کیلو در اولین گام به حریف ازبک باخت و نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

در همین وزن ، فاطمه کمالی پس از پیروزی بر حریفی از قرقیزستان ، در دومین مسابقه برابر نماینده کشور میزبان تن به شکست داد اما با راهیابی به جدول شانس مجدد ، در مصاف با حریفی از ازبکستان برنده شد و در نهایت در مسابقه برابر نماینده قزاقستان در حالی که با پیروزی بر وی می توانست برنز کسب کند بازنده شد و به مقام پنجم رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.