19

فریده شجاعی: من را در گلف به یاد نمی آورند / عسل را از بسکتبال به گلف کشاندم

  • کد خبر : 3960
  • 15 اردیبهشت 1397 - 21:55
فریده شجاعی: من را در گلف به یاد نمی آورند / عسل را از بسکتبال به گلف کشاندم

فریده شجاعی نایب رئیس کنونی فدراسیون بسکتبال این بار در مورد گلف صحبت کرده است. او می گوید در دورانی که نایب رئیس فدراسیون گلف شد اتفاقات بزرگی برای گلف ایران افتاد اما کسی نام او را در کنار گلف نمی بیند.

فریده شجاعی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران IWSports ؛ اظهار کرد: گرچه در حال حاضر نایب رئیس فدراسیون بسکتبال هستم و در گذشته نایب رئیس فدراسیون فوتبال بودم اما در دوره ای نیز در فدراسیون گلف نایب رئیس بودم با این حال آن دوران به سختی به خاطر کسی مانده و کسی از من در مورد گلف سوال نمی کند.

وی افزود: زمانی که وارد گلف شدم عملا گلف برای بانوان ایران وجود نداشت و 6 ماه پس ار ورودم ، ما به جام جهانی رفتیم. من بنیان گذار دوران جدید گلف بانوان در ایران بودم و قضیه به سال 2002 برمی گردد. حتی دختر خودم عسل را از بسکتبال به گلف کشاندم ، عسل در گلف ، قهرمان ایران شد و جام اخلاق مسابقات دانشجویان جهان را به دست آورد.

پیشکسوت ارزشمند ورزش زنان ایران گفت:  در آن زمان تورنمنت های بین المللی زیادی شرکت کردیم و خیلی فعال بودیم اما به محض این که از گلف بیرون آمدم همه چیز خاموش و بی رمق شد و امیدوارم با تحرکات اخیر ، گلف در بخش بانوان دوباره زنده شود.

شجاعی عنوان کرد: در آن مقطع گلف در حال رشد بسیار خوبی بود. این که من کاری را شروع کردم خوب است اما از این ناراحتم که چرا آن حرکت خوب ادامه پیدا نکرد در حالی که در صورت ادامه آن روند صعودی و با شتاب ، می توانستیم در حال حاضر جایگاه خوبی در عرصه بین المللی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=3960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.