نشست خبری کادر فنی تیم ملی والیبال/ مهرگان: با آجرهایی که به سمتم پرتاب می شود، تیم را می سازم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

نشست خبری کادر فنی تیم ملی والیبال/ مهرگان: با آجرهایی که به سمتم پرتاب می شود، تیم را می سازم

  • کد خبر : 4225
  • 22 اردیبهشت 1397 - 13:57
نشست خبری کادر فنی تیم ملی والیبال/ مهرگان: با آجرهایی که به سمتم پرتاب می شود، تیم را می سازم

نشست خبری اعضای کادرفنی تیم ملی بانوان برگزار شد و در این جلسه جواد مهرگان مدیرفنی تیم ملی با بیان اینکه از انتقادات ناراحت نمی شود، گفت: من با آجرهایی که به سمتم پرتاب می شود، تیم ملی را می سازم.

  به گزارش IWsports؛ اولین جلسه اصحاب رسانه با کادرفنی تیم ملی بانوان در 19 اردیبهشت با حضور صدیقه کعبی زاده (نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال)، جوادمهرگان (مشاور فنی تیم ملی بانوان)، پدیده بلوری واکرم قهرمانی(مربی تیم ملی ) و مائده برهانی(کاپیتان تیم)برگزار شد. دراین جلسه جواد مهرگان درحالی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که از سوی آن ها مورد انتقادات قرار گرفته بود.

مهرگان در این باره گفت: مسئولیت تیم ملی را قبول کردم اما قبل آن شرطی را تعیین کردم که خانم کعبی زاده آن را پذیرفت.من به فدراسیون اعلام کردم که می خواهم تحولی را ایجاد کنم که به بازه زمانی طولانی حدود دوسال نیاز دارم؛ قرار داد من نیز دوساله است.

او ادامه داد: من از انتقادات ناراحت نمی شوم؛ هر انتخابی قطعا انتقاداتی را به همراه دارد. من نظر منتقدان را می خوانم و ازآن ها استفاده می کنم. با آجرهایی که به سمتم پرتاب می شود، زخمی نمی شوم بلکه از آن ها برای ساختن ساختمان تیم ملی استفاده می کنم.

جواد مهرگان درباره بازیکنانی هم که به تیم ملی دعوت شده اند، گفت: این پتانسیل را در بازیکنان می بینم که در لیگ های خوب جهان حاضر شوند و بدرخشند. من مطمئنم بازیکنان می توانند سطح خود را دردنیا ارتقا دهند و تحولی رخ بدهد.

مهرگان همچینین درباره اهمیت لیگ برتر و حضور پیکان در مسابقه های جام باشگاه های  آسیا  گفت: ما باید از لیگ بانوان حمایت کنیم تا تغییراتی که دنبالش هستیم، پیوسته انجام شود. تیم پیکان تیم بسیار قدرتمندی است و ما ازآن حمایت می کنیم. باتوجه به اینکه بازیکنان پیکان درتیم ملی هم حضور دارند؛ اردوهای تدارکاتیمان در کشوهای دیگر را مرداد ماه که پیکان مسابقه های آسیایی دارد، برگزار نمی کنیم.

او همچنین درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی هم گفت: سعی می کنیم در برنامه هایمان اردوها و مسابقات تدارکاتی با تیم ها و کشورهایی داشته باشیم که در رده تیم هایی هستند که قرار است با آن ها مسابقه دهیم. درخرداد هم قطعا به تایلند سفر می کنیم . باتوجه به اینکه در سال های پیش ما به آذربایجان سفر کرده بودیم در شهریور از این تیم می خواهیم که به ایران بیایند.

برهانی: از درجا زدن خسته شدیم

مائده برهانی کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان هم در این نشست خبری حضور داشت، گفت: برای نخستین بار است که کنفرانس خبری تشکیل می‌شود، این نشان می‌دهد ما به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رویم. امیدوارم به اهدافی که داریم برسیم. ما با وجود اینکه در مسابقات پایاپای تلاش می‌کردیم زود ناامید می‌شدیم و به جایی می‌رسیدیم که می‌گفتیم دیگر به حریف نمی‌رسیم و تسلیم می‌شدیم. بیشتر بحث تمرکز و خودباوری مهم است.

او درباره لژیونر شدنش گفت: ۳-۴ سال دنبال این موضوع بودیم و خیلی تلاش کردیم، صحبت‌هایی را با ایجنت‌های داخلی و خارجی داشتیم البته در ایران ایجنت بانوان نداریم که فدراسیون می‌تواند مخصوص بانوان ایجنتی را تعریف کند تا کار ما راحت‌تر صورت بگیرد.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که جو تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کند،گفت: اتفاقات سال قبل،  گذشته است. ما بازیکن هستیم و باید از آن درس بگیریم. الان همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند. از درجا زدن هم خسته‌ شده‌ایم و آماده‌ایم تغییرات ایجاد شود. می‌خواهیم این مسیر را به خوبی طی کنیم.

در این نشست همچنین اکرم قهرمانی و پدیده بلوری‌زاده نیز حضور داشتند. قهرمانی در این نشست گفت: با توجه به صحبت‌هایی که جواد مهرگان داشت، ما هم تلاش می‌کنیم به هدف‌هایی که تعریف شده برسیم. امیدوارم ما بازویی برای رسیدن به این اهداف باشیم.

بلوری‌زاده نیز اظهار کرد: یکی از نکات قابل توجه اینکه چه زمانی که بازیکن بودم چه زمانی که به عنوان مربی کار کردم به یک نکته پی بردم و آن اینکه والیبال عشق است. من این عشق را در بازیکنان و تمام کادر دیدم. همین باعث می‌شود تا روند پیشرفت سریع باشد.

 به گزارش IWsports، تیم ملی والیبال زنان ایران در جام کنفدراسیون آسیا ۲۰۱۸ با تیم های قزاقستان، فیلیپین، استرالیا همگروه است.این مسابقه ها از 25 شهریور تا اول مهر در  تایلند برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.