18

چمران لارستان ؛ پشت دیوار وعده های تحقق نیافته مسئولان فارس

  • کد خبر : 4634
  • 28 اردیبهشت 1397 - 18:31
چمران لارستان ؛ پشت دیوار وعده های تحقق نیافته مسئولان فارس

تیم هندبال شهید چمران لارستان.قهرمان هندبال غرب آسیا و نایب قهرمان لیگ برتر هندبال زنان ایران برای ادامه فعالیت نیاز به همیاری مسئولان ورزش استان فارس دارد اما وعده هایی که به این باشگاه داده شده هنوز تحقق نیافته است.

به گزارش IWSports ؛ چند ماهی از قهرمانی تیم هندبال شهید چمران لارستان در مسابقات غرب آسیا می گذرد اما چالش های مالی روی دوش این تیم که همواره با اتکا به بنیه مالی بخش خصوصی فعالیت کرده سبب شده آینده این تیم تحت الشعاع قرار گیرد.

موفقیت چمران در مسابقات غرب آسیا در اردن ، ابعاد تبلیغاتی گسترده ای به سود هندبال ایران پیدا کرد اما ظرفیتی که چمران برای هندبال کشور و البته ورزش استان فارس ایجاد کرده ممکن است در صورت ادامه وضعیت موجود ، راه افول در پیش گیرد.

صحبت نیوز، رسانه محلی شهر لارستان گزارش داده که در فاصله حدود سه ماه مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان ، تیم شهید چمران با مشکلات مالی رو به رو است و اگر قرار باشد چمران همانند سابق در لیگ برتر حضور پیدا کند به تنهایی قادر به کشیدن این بار بر دوش نخواهد بود.

ظاهرا در پایان فصل گذشته مقرر شده بود که 200 میلیون تومان از سهم 2 درصد نفت لارستان به این تیم اختصاص یابد و 200 میلیون تومان نیز از اداره کل وزش و جوانان استان فارس به این تیم پرداخت گردد.

پرداخت این مبلغ در شرایطی که هزینه میلیاردی تیم هندبال شهید چمران حضور مجدد بانوان لارستان را در فصل بعد در هاله ای از ابهام فرو برده است می تواند بخشی از مشکلات مالی تیم را مرتفع سازد با این حال تاکنون خبری از تحقق وعده ها نیست.

در همین حال ، مسئولان ورزش استان فارس اخیرا از پرداخت هزینه ها و وثیقه حضور تیم هندبال مردان شهرداری کازرون برای حضور در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا خبر داده بودند.آیا این به معنای فراموشی شهید چمران و یا قائل نشدن اولویت برای تیمی است که برای استان فارس افتخار آفریده است؟ مسئولان ورزشی فارس تا کجا پای بخش خصوصی می ایستند؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.