15

نخستین رئیس زن هیئت‌های ورزشی سه گانه در کشور انتخاب شد

  • کد خبر : 4651
  • 29 اردیبهشت 1397 - 18:38
نخستین رئیس زن هیئت‌های ورزشی سه گانه در کشور انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزشی سه‌گانه استان هرمزگان با حضور رئیس فدراسیون سه‌گانه امروز در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار شد و بر اساس این جلسه برای نخستین بار یک زن ریاست یکی از هیئت های استانی فدراسیون سه گانه را در دست گرفت.

به گزارش IWSports  ؛ مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان هرمزگان با حضور ریاست فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای مجمع برگزار و نخستین رئیس زن هیئت‌های ورزشی سه گانه در کشور انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این مجمع گفت: هدف از برگزاری مجمع‌های انتخاباتی این است که اعضای مجمع بتوانند با انتخاب یک فرد توانا رشته ورزشی موردنظر را در سطح استان و کشور پیشرفت دهند.

غلامعلی دانشور با بیان اینکه امیدواریم ورزش سه‌گانه استان هرمزگان با انتخاب یک رئیس توانا و قدرتمند در سطح کشور مطرح شود، اضافه کرد: هیئت سه‌گانه از مهم‌ترین هیئت‌های ورزشی است که باید با جدیت و تلاش بیشتر بتوان در مسیر موفقیت آن گام برداشت.

همچنین سردار محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در این مجمع گفت: برنامه‌های بسیار خوب و منظمی را برای فدراسیون در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم وضعیت فدراسیون را متحول سازیم. برای اولین بار سه‌گانه و 2 گانه بانوان را در کشور راه‌اندازی کردیم و موفق شدیم اولین نشان برنز مسابقات برون‌مرزی این رشته را در قزاقستان به دست آوریم.

این مسئول افزود: برای اولین بار به مربیان و ورزشکاران این رشته حقوق پرداخت کرده و اردوهای این رشته را به‌صورت منظم برگزار کردیم. برای نخستین بار سید حسن بابائی توانست به‌عنوان نماینده ایران در طول تاریخ این ورزش به رده‌بندی جهانی این رشته راه باید و عنوان ششمی آسیا را کسب کند.

رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه ایران گفت: این‌ها افتخاراتی است که ورزش سه‌گانه کشور پس از 12 سال از راه‌اندازی فدراسیون به آن دست‌یافته و باید همگان قدر این عنوان و تلاش‌های صورت گرفته را بدانند.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش سه‌گانه استان هرمزگان گفت: انتظار داریم وی با تشکیل هیئت‌رئیسه قوی با حمایت اداره ورزش و جوانان استان برای پرورش و جذب سهمیه‌های تیم ملی در آینده اقدام کند. هرمزگان ازجمله استان‌های پیشرو در رشته سه‌گانه در سال‌های گذشته بود که باید اکنون به گذشته درخشان خود دست یابد زیرا ورزشکاران آن در صورت فراهم شدن امکانات و حمایت‌های لازم بیشتر در سطح کشور و جهان خواهند درخشید.

در این مجمع از میان رضا صفا مهر، سمانه قائد زاده و محمد کمالی سه نامزد انتخاباتی، محمد کمالی در مجمع حضور نیافت و رقابت بین دو نامزد دیگر برگزار شد و در پایان سمانه قائد زاده با کسب ۱۴ رأی برای مدت چهار سال سکان‌دار هیئت ورزش سه‌گانه استان هرمزگان شد تا به‌عنوان نخستین بانوی سکان‌دار هیئت‌های ورزشی استان و نخستین بانوی رئیس هیئت‌های ورزشی سه‌گانه در سراسر کشور لقب بگیرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.