از شرق اروپا تا آبادان ؛ دختر 192 سانتی متری صرب از حضور در ایران می گوید | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
16

از شرق اروپا تا آبادان ؛ دختر 192 سانتی متری صرب از حضور در ایران می گوید

  • کد خبر : 4684
  • 30 اردیبهشت 1397 - 10:07
از شرق اروپا تا آبادان ؛ دختر 192 سانتی متری صرب از حضور در ایران می گوید

ولادینکا اراک ، یکی از بازیکنان لژیونر شاغل در بسکتبال زنان ایران است که فصل گذشته یکی از ارکان موفقیت پالایش نفت آبادان در سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران بود.

به گزارش IWSports ؛ ولادینکای 33 ساله ، اهل شهر نووی ساد در صربستان است و در وطن مادری اش زندگی می کند اما بسکتبال حرفه ای ایجاب کرده که در بخشی از سال ، راه ایران را در پیش بگیرد.

از شرق اروپا تا آبادان. پس از سال ها بازی در رومانی ، کرواسی ، بلغارستان ، بوسنی ، صربستان و فرانسه اکنون تجربیات این بازیکن صرب در لیگ بسکتبال زنان ایران و در تیم زهرا مرتضی زاده به کار گرفته می شود. تیمی که جام قهرمانی سوپر لیگ را در زمستان 96 بالای سر برد و در مسابقات بسکتبال زنان غرب آسیا هم شرکت کرد.

با 192 سانتی متر قد و کوله باری از تجربه ، ولادینکا اراک Vladinka Erak یک گزینه جذاب برای هر باشگاه و مربی است. گفتگوی ولادینکا با IWSports را بخوانید:

دومین تجربه با پالایش نفت

این برای دومین فصل بود که برای پالایش نفت آبادان بازی می کردم. بار اول نایب قهرمان سوپر لیگ بسکتبال ایران شدیم و در دومین سال ، در لیگ گذشته قهرمانی لیگ را به دست آوردیم. من همیشه به خاطر حضور در ایران و تیمم افتخار می کنم. هم تیمی های فوق العاده ای دارم و حضور در کنار آن ها ، مربیان و تیم خوب واقعا باعث افتخار است.

ایران، فرهنگ و مردم شگفت انگیز

ایران یک کشور شگفت انگیز با فرهنگی متفاوت با کشورهای دیگر است.بازی با حجاب برای من در ایران کمی سخت بود اما زمان کمی طول کشید تا خودم را با این شرایط وفق دهم. در نتیجه مشکلی با بسکتبال با حجاب نداشتم و این ، هرگز یک مشکل نبود.

آن چه من را در ایران متعجب می کند فرهنگ متفاوت آن ها است و مردم دوست داشتنی آن. البته یک رستوران عجیب با دیوارها و ساختمانی جالب در آبادان هم دیده ام که عکس های آن را به همه نشان می دهم. اولین بار بود که چنین چیزی در زندگی ام می دیدم.

رابطه خوب با دختران نفت

در آبادان با همه رابطه خوبی داشتم. من همه دخترها را دوست داشتم. شاید اسم بردن از آن ها سخت باشد. مژگان خدادادی ، نوشین قلی پور ، ناهیده اسدی ، معصومه اسماعیل زاده ، انیس مرادی و دیگران. ما یک تیم خوب بودیم و یک مربی خوب داشتیم. زهرا (مرتضی زاده) یک مربی بسیار خوب و حرفه ی است. در کنار او تجربیات بسیار خوبی کسب کرده ام.

از آبادان خاطرات خوبی دارم. نمی دانم آیا فصل آینده هم در آبادان بازی می کنم یا نه اما برای تعیین تکلیف ادامه حضورم در پالایش نفت ، باید با وکیلم صحبت کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.