فدراسیون و پایین آوردن شان فوتسال بانوان؛ اهدای پیراهن هواداری به صدا و سیما؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

فدراسیون و پایین آوردن شان فوتسال بانوان؛ اهدای پیراهن هواداری به صدا و سیما؟

  • کد خبر : 5094
  • 07 خرداد 1397 - 21:26
فدراسیون و پایین آوردن شان فوتسال بانوان؛ اهدای پیراهن هواداری به صدا و سیما؟

فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب که البته تهی از سوتی و اشتباه هم نبوده ؛ پیراهن هوادارای تیم ملی فوتسال بانوان را به صدا و سیما هدیه کرده است. اقدامی که عزت نفس تیم ملی فوتسال بانوان را زیر سوال می برد. چه کسی هوادار شماست؟ آن ها که به شما پشت کردند؟

به گزارش IWsports ؛ دختران فوتسالیست ایران پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا به همراه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به دیدار علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما رفتند و در پایان جلسه پیراهن شماره دوازده تیم ملی را به او اهدا کردند.

اهدای پیراهن شماره 12 که اصولا معنی یاز دوازدهم را می دهد و برای تیم های فوتبال کاربرد دارد به رئیس صدا و سیما داده شده. اقدامی در اوج بی سلیقگی و فکر برای فوتسالی که 5 بازیکن دارد و با هر متر و معیاری که حساب کنید ، عدد 12 در آن بی معنی است.

از این مسئله که عبور کنیم ، حفظ شان و شخصیت تیم ملی است. تقدیر از صدا و سیما و اهدای پیراهن یک دهان کجی بزرگ به همه رسانه های حامی تیم ملی فوتسال بانوان در جریان قهرمانی این تیم در تایلند و حفط ریسمان رابطه با صدا و سیمای دولتی بود که در حساس ترین زمان به تیم ملی فوتسال بانوان پشت کرده بود اما در موقعیتی مغلوب.

صدا و سیما همواره از این که بگوید ما از مقام بالاتری در زمینه پخش مسابقات بانوان دستور می گیریم ابا دارد اما با اهدای پیراهن شماره 12 قطعا نظر مقام بالاتر تغییر نمی کند. در حقیقت مهدی تاج با این سبک از کوچک کردن فوتسال بانوان در برابر از صدا و سیما ، شان تیم ملی را زیر سوال برد. او از کسی تقدیر کرد که در صف اول انتقادات در زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا بود.

فدراسیون فوتبال با این عمل با زبان بی زبانی گفت ، هر چه می خواهید با استفاده از ابزار انحصاری خود بر سر ما بیاورید ، به جای مسابقه ما هاکی روی یخ پخش کنید اما همین که بازیکن ما را به خندوانه دعوت می کنید دمتان گرم و شان فوتسال ما ، دعوت به خندوانه است و به همین دلیل ، شما شایسته تقدیر هستید. دیگر مهم نیست که مردم دوست داشتند بازی تیم ملی شان را ببینند.

آقای تاج ! مردم ، رسانه ها و اهالی فوتبال و فوتسال ، چه شما از صدا و سیمایتان تقدیر و به مردم پشت کنید و چه نکنید ، نظرشان نه در مورد شما تغییر می کند و نه رسانه ملی. غم بزرگ اما این است که چطور حاضر شدید شخصیت فدراسیون عریض و طویل 5 ستاره و شخصیت تیم ملی فوتسال زنان ایران را پایین بیاورید؟ کمی آزادگی لازم بود تا جایگاه خودتان و بچه های ما را درک کنید.

در روزهایی که تیم ملی فوتسال زنان ایران در تایلند مشغول مسابقه بود – و حتی پیش از آن – چه کسی حامی تیم بود؟ رسانه ملی که امروز از شما پیراهن یار دوازدهم!! می گیرد کجای کار بود؟ آن چه امروز بر سر تیم ملی فوتسال ما می آید تابعی است از رنجی که می بریم.

  • حامد اسماعیلی
لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.