15

آویشن باقری و دورخیز برای جاکارتا ؛ ستاره جوان در راه استانبول

  • کد خبر : 5253
  • 12 خرداد 1397 - 22:47
آویشن باقری و دورخیز برای جاکارتا ؛ ستاره جوان در راه استانبول

مرحله جدید لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان از چند روز دیگر در استانبول ترکیه برگزار می شود و دختران کاراته کا در این مسابقات روی تاتامی می روند. در این میان ، آویشن باقری یکی از چهره های ویژه تیم ملی است.

به گزارش IWSports ؛ آویشن باقری ستاره گیلانی و جوان تیم ملی کاراته می خواهد اولین حضور در بازی های آسیایی را تجربه کند اما کار او ساده نیست. با این حال حضور آویشن در لیگ جهانی در استانبول در حالی که اولین سال حضور در رده سنی بزرگسالان را تجربه می کند فرصتی برای نمایش شایستگی ها در آستانه جاکارتا 2018 است. آویشن در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در مورد تیم ملی کاراته صحبت کرده:

آمادگی 90 درصدی تیم ملی

تمرینات تیم ملی با جدیت دنبال می شود و 2 جلسه تمرینی در روز شامل تمرین فنی میدانی و تمرین بدنسازی را پشت سر می گذاریم. شرایط تیم بسیار خوب است و با توجه به این که چند روز دیگر لیگ جهانی کاراته ترکیه برگزار می شود تمرکز همه ما روی این تورنمنت قرار دارد. می توانم بگویم در سطح آمادگی 90 درصدی قرار داریم.

جاکارتا؛ مهم تر از استانبول

به عنوان یک هدف شخصی ، تلاش می کنم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنم اما تمام تلاش من برای مسابقات انتخابی تیم ملی در راه بازی های آسیایی جاکارتا و فیکس شدن در ترکیب تیم ملی است.

پنجمین باری است که در لیگ جهانی حضور دارم. لیگ جهانی یک میدان خوب برای کسب تجربه بین المللی است و جایی برای شناختن حریفان بین المللی. فکر می کنم ، حضور در لیگ جهانی از این نظر دارای اهمیت بیشتری باشد تا این که به دنبال سکو و مدال باشیم گرچه اگر توام با عنوان هم باشد خوشحال کننده تر است.

رقبای باتجربه ؛ چالاکی و خاکسار

رقبای من فاطمه چالاکی و طراوت خاکسار هستند و از حالا نمی توان در مورد این که چه کسی جایگاه ثابتی در تیم ملی دارد اظهار نظر کرد و همه چیز به مسابقه انتخابی و نیز نتایجی که در کاراته وان استانبول کسب می شود بستگی دارد.

بدون تردید هر یک از ما که نماینده ایران در بازی های آسیایی باشیم برای ایران تلاش خواهیم کرد. ما در یک رقابت نزدیک و سالم قرار داریم و هر کدام از ما که به بازی های آسیایی برود شانس مدال خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.