21

هدف پویان قم و لیگ هندبال؛ همچنان درگیر مشکلات مالی

  • کد خبر : 5400
  • 19 خرداد 1397 - 16:40
هدف پویان قم و لیگ هندبال؛ همچنان درگیر مشکلات مالی

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم تاکید کرد حضور تیم هندبال هدف پویان قم در لیگ برتر هندبال زنان کشور به رفع مشکل مالی بستگی دارد.

به گزارش IWSports  ، زهرا احمدی نیا اظهار داشت: ما عزم جدی بر بازگشت به لیگ برتر هندبال زنان کشور را داریم اما این بدان معنا نیست که حضور ما در لیگ برتر قطعی شده است. ما همچنان دغدغه هزینه‌هایمان را داریم و حضور ما در لیگ بسته به رفع موانع مالی است.

وی افزود: ما سال گذشته علاوه بر این که بودجه قابل قبول برای حضور در لیگ برتر را در اختیار نداشتیم و به عبارت بهتر دچار کسری بودجه حداقلی مورد نیازمان بودیم، مشکلات عدیده دیگری نیز داشتیم که مانع از حضور ما شد اما این مشکلات به لطف خدا امسال تا حدودی حل شده است.

سرمربی تیم هندبال هدف پویان جوان قم گفت: در حال حاضر موضوع مورد بحث ما کمبود منابع مالی است. حضور در لیگ برتر هزینه‌هایی دارد که باید تأمین شود و در این زمینه باید نظر اداره کل ورزش و جوانان قم و هیئت هندبال استان قم را جویا شویم و ببینیم که داشته‌های مالی ما تا چه اندازه به ما قدرت کار می‌دهد.

احمدی نیا بیان داشت: اگر از نظر مالی پشتیبانی شویم امسال می‌توانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم. نزدیک به ۲ ماه تا آغاز لیگ فرصت داریم و هم من به عنوان مربی و هم تعدادی از بازیکنان ما پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر دارند و مشروط بر این که توان مالی وجود داشته باشد در قم می‌مانیم و هدف پویان را روانه لیگ برتر می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هندبال بانوان قم در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حیف است که هدف پویان رها شود. هندبالیست‌های قمی ما سال گذشته مجبور شدند برای استان دیگری بازی کنند و علاقه نداریم این موضوع تکرار شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.