والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 1 قزاقستان 3 / ایران تیم مرحله حذفی نبود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 1 قزاقستان 3 / ایران تیم مرحله حذفی نبود

  • کد خبر : 5779
  • 27 خرداد 1397 - 20:52
والیبال جوانان آسیا ؛ ایران 1 قزاقستان 3 / ایران تیم مرحله حذفی نبود

پرونده حضور تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ویتنام با رتبه هشتم بسته شد تا ایران نتواند رتبه خود در تاریخ این رقابت ها را ارتقا دهد. شکست در همه بازی های حذفی برنامه های تیم ملی جوانان را مختل کرد.

به گزارش IWSports ؛ تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در دیدار پلی آف برای کسب عنوان هفتم و هشتم مسابقات جوانان آسیا 3 بر یک برابر قزاقستان بازنده شد و تورنمنت را با رتبه هشتم به پایان برد.

ایران اگر می توانست قزاقستان را شکست دهد به بهترین رتبه خود در همه دوره های مسابقات جوانان آسیا دست پیدا می کرد اما شکست برابر قزاقستان سبب شد رتبه هشتم سال 2012 که بهترین رتبه ایران محسوب می شود بار دیگر تکرار شود.

در این بازی ایران در ست نخست 25 بر 15 نتیجه را به حریف واگذار کرد اما با برتری 25 بر 22 در ست دوم به بازی برگشت. قزاق ها در ست های سوم و چهارم با امتیازات 25 بر 23 و 25 بر 12 پیروز شدند و بازی را به سود خود پایان دادند.

مونا آشفته، زهرا زهدی، زهرا صالحی، آیتک سلامت، الهه حلاج، رقیه جهانی و فاطمه عنایت بازیکنان ترکیب اولیه ایران بودند و ابراهیم وادی بار دیگر از ترکیب همیشگی اش استفاده کرد.

عملکرد ایران در این بازی با انبوهی از اشتباهات در دریافت و توپ گیری داخل میدان همراه بود و اوج این اشتباهات در ست های اول و چهارم رخ داد.

استفاده از  فاطمه عنایت در پست پشت خط زن و اسما سعیدی در پست قدرتی در ست دوم به ایران کمک کرد ضمن این که در ست سوم ،  قضاوت داور در لحظاتی به ضرر ایران بود.

بدین ترتیب ایران با شکست برابر ژاپن ، ویتنام و قزاقستان در مرحله حذفی نتوانست در جمع تیم های برتر آسیا قرار گیرد. ایران در دور گروهی به استرالیا هم باخته بود و ماکائو و هنگ کنگ و مالزی را شکست داده بود تا حاصل کار تیم ابراهیم وادی در ویتنام ، 3 برد و 4 باخت باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=5779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.