15

برای اولین بار ؛ 4 دختر پینگ پنگ باز در بازی های آسیایی / شهسواری و فرصت دوم

  • کد خبر : 6068
  • 04 تیر 1397 - 7:43
برای اولین بار ؛ 4 دختر پینگ پنگ باز در بازی های آسیایی / شهسواری و فرصت دوم

برای نخستین بار 4 دختر پینگ پنگ باز ایرانی در بازی های آسیایی به میدان می روند آن هم 4 سال پس از این که ندا شهسواری اولین دختر پینگ پنگ باز ایران در بازی های آسیایی شد.

به گزارش IWSports ؛ همان طور که پیش بینی می شد و فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون تنیس روی میز و مربی تیم ملی نیز در مورد آن سخن گفته بود ، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران در بازی های آسیایی جاکارتا را همان نفراتی تشکیل می دهند که به مسابقات جهانی هالمشتاد سوئد اعزام شدند.

پس از غیبت طولانی تنیس روی میز زنان ایران در ادوار بازی های آسیایی ، 4 سال قبل در بازی های آسیایی اینچئون 2014 ندا شهسواری تنها نماینده تنیس روی میز ایران در بخش زنان بود. ندا در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد اما در دور دوم برابر “لی” از هنگ گنک 4 بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اکنون 4 سال گذشته ، تنیس روی میز بانوان ایران سال های درخشانی را پشت سر گذاشته و نتیجه این پیشرفت گام به گام حضور دختران راکت به دست ما در بازی های آسیایی جاکارتا خواهد بود که بزرگترین گروه اعزامی دختران تنیس روی میز ایران به بازی های آسیایی را تشکیل می دهد.

 ندا شهسواری، مریم صامت، صباصفری و مهشید اشتری چهار پینگ پنگ باز ایران در این بازی‌ها هستند که در دو بخش تیمی و انفرادی به مصاف حریفان خود می‌روند. این گروه ، اردیبهشت در مسابقات سطح 2 جهانی تنیس روی میز در سوئد عملکرد قابل توجهی ارائه دادند.

طی مسیر صعودی از سوی دختران تنیس روی میز ایران ، ما را به درخشش آن ها در جاکارتا امیدوار می کند گرچه چالش رقابت با تیم های شرق آسیا و قدرت های جهانی به قوت خود باقی است.

از سوی دیگر ندا شهسواری ، کاپیتان باتجربه تیم ملی تنیس روی میز برای دومین بار در بازی های آسیایی به میدان می رود. شهسواری خیال توقف ندارد. او پیش از این گفته است که می خواهد باز هم در المپیک تابستانی مسابقه دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.