14

رحیمی : مربی خارجی نیاید مربی مردان با تیم بانوان تمرین می کند/ در انتظار نام یک باشگاه بزرگ

  • کد خبر : 6080
  • 04 تیر 1397 - 16:59
رحیمی : مربی خارجی نیاید مربی مردان با تیم بانوان تمرین می کند/ در انتظار نام یک باشگاه بزرگ

علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال تاکید کرد اگر مذاکره با ایندیرا کاستراتوویچ برای هدایت تیم ملی هندبال بانوان به نتیجه نرسد مربی تیم مردان ، تیم بانوان را تمرین می دهد. رحیمی همچنین وعده داد یک باشگاه مطرح تهرانی به زودی وارد عرصه هندبال می شود.

علیرضا رحیمی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” در مشهد در خصوص ورود و تیم‌داری باشگاه‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال به هندبال گفت: تهران با وجود اینکه پایتخت است اما تیمی – در هندبال مردان – ندارد، باید در این شهر یک تیم خوب داشته باشیم چرا که به عنوان مرکز همه رسانه‌ها بصورت ویژه رصد می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته به دنبال این بودم که یکی از دو باشگاه مطرح پایتخت در حوزه هندبال تیم داری کند که شرایط فراهم نشد اما بزودی با ایجاد انگیزه، یکی از باشگاه‌های خوب تهرانی در بخش آقایان و بانوان تیم داری می‌کند.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره مربی تیم ملی بانوان عنوان کرد: همسر مربی تیم ملی آقایان یکی از هندبالیست‌های خوب دنیا است که با او مذاکراتی را داشتیم ولی هنوز حضورش در تیم ملی بانوان قطعی نیست و بستگی به قرار داد خودش دارد اما به احتمال فراوان برای تیم ملی بانوان و مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن مربی خارجی به خدمت بگیریم در غیر این صورت مربی تیم مردان با آنها تمرین می‌کند.

رحیمی یکی از علل نتایج ضعیف تیم ملی هندبال بانوان در دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا در سوون کره جنوبی را نبود بازی تدارکاتی دانست و عنوان کرد: باوجود شرایط اقتصادی حال حاضر فراهم کردن بازی تدارکاتی سخت اما به شدت لازم است، هنوز تصمیم نگرفتیم اما پیگیر این هستیم که تیمی را به ایران دعوت کنیم یا تیم ملی اردوی خارجی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی هندبال مردان قرار است به قطر سفر کند و قطر تمام هزینه وحتی بلیت هواپیما را تقبل کرده اما برای تیم بانوان هنوز این شرایط فراهم نشده، فدراسیون پیگیر این موضوع است و امیدوارم بتوانیم تیم آماده‌ای را اعزام کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.