وضعیت نامشخص دانشگاه آزاد ؛ بازیکنانشان را ازدست می دهند؟ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

وضعیت نامشخص دانشگاه آزاد ؛ بازیکنانشان را ازدست می دهند؟

  • کد خبر : 6090
  • 04 تیر 1397 - 16:36
وضعیت نامشخص دانشگاه آزاد ؛ بازیکنانشان را ازدست می دهند؟

تیم فوتسال دانشگاه آزاد ، تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در فاصله چند هفته مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر شرایط نامشخصی دارد و خطر از دست دادن بازیکنان ، این تیم را تهدید می کند.

به گزارش IWSports ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان از هفته نخست فوتسال آغاز می شود و دانشگاه آزاد ، یکی از 3 تیم قدرتمند فصل گذشته با انبوهی از بازیکنان ملی پوش هنوز به درستی تکلیف خود را نمی داند.

در فاصله تقریبی 4 هفته ای تا آغاز لیگ برتر ، دانشگاه آزاد هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که چه وضعیتی برای لیگ برتر خواهد داشت و وضعیت مربیان و بازیکنان آن به چه صورت خواهد بود.

در این شرایط بازیکنان تیم دانشگاه آزاد که در بین آن ها بازیکنان ملی پوش و استخوان بندی تیم ملی و قهرمان آسیا نیز حضور دارند با پیشنهاداتی از سایر تیم ها روبرو شده اند.

شجاعی : منتظر کمیته فنی هستیم

فرشته شجاعی سرپرست تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: دانشگاه آزاد هنوز رسما اعلام نکرده که در فوتسال بانوان تیمی دارد یا خیر البته شفاها گفته اند که تیم حفظ می شود اما موضوع در جلسات کمیته فنی در حال بررسی است.

شجاعی اضافه کرد: زمانی که مدیریت دانشگاه آزاد بر عهده محمد دادکان معاون بود وضعیت برای تصمیم گیری متفاوت بود اما در حالی حاضر امور ورزشی زیر نظر معاونت فرهنگی است و ما منتظر جلسه نهایی و اعلام نظر هستیم.

سرپرست تیم دانشگاه آزاد در مورد غیبت در جلسه قرعه کشی لیگ برتر فوتسال گفت: اگر نامه رسمی به دانشگاه آزاد داده می شد در قرعه کشی شرکت می کردیم. نامه رسمی به دست دانشگاه نرسیده بود و ابلاغی برای حضور در مراسم قرعه کشی صورت نگرفت.

شجاعی در پاسخ به این سوال که از دست رفتن زمان سبب خروج بازیکنان نمی شود گفت: با این مشکل به طور جدی روبرو هستیم و می دانیم هر اندازه زمان از دست برود ممکن است بازیکنان ما به تیم های دیگر بروند اما کاری از دست ما ساخته نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.