15

تلاش برای ساماندهی لباس زنان ورزشکار/ پوشش نباید بهانه حذف بانوان از مسابقات شود

  • کد خبر : 6159
  • 05 تیر 1397 - 22:45
تلاش برای ساماندهی لباس زنان ورزشکار/ پوشش نباید بهانه حذف بانوان از مسابقات شود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: پوشش بانوان ورزشکار، با حمایت وزارت ورزش و جوانان ساماندهی می شود و اقدامات جدی در این زمینه در حال انجام است.

به گزارش IWsports، به نقل از ایرنا، معصومه ابتکار درباره مناسب سازی پوشش بانوان ورزشکار در تمام رشته‌ها و اینکه آیا هماهنگی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است، توضیح داد: کار اصلی برای مناسب سازی و ساماندهی را وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری هرجا لازم باشد، از این طرح حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی لباس بانوان ورزشکار، هماهنگی های لازم صورت گرفته است، اظهار کرد: اگر برای اجرای این طرح به هماهنگی بیشتر با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیاز است، آمادگی لازم در این زمینه وجود دارد تا هرچه زودتر لباس بانوان ورزشکار ساماندهی شود.

ابتکار خاطرنشان کرد: حامی برنامه‌های وزرات ورزش و جوانان برای این موضوع و موضوعات دیگر در حوزه ورزش بانوان هستیم و اکنون مرحله به مرحله این طرح در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکنون برای هر کدام از رشته های تخصصی لباس تعیین و تایید شده است؛ اینکه بانوان در عرصه های بین المللی حضور دارند، نشان می دهد که هیچ مشکلی وجود ندارد و بانوان با تمام توان در رشته های مختلف ورزشی موفقیت های خوبی را کسب می کنند.

ابتکار با بیان اینکه هیچ مشکلی با وزارت ورزش و جوانان برای این موضوع وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات و پیشرفت های وزارت ورزش در راستای ساماندهی لباس بانوان ورزشکار نیز بسیار ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.