13

وضعیت مبهم پویندگان صنعت شیراز ؛ بدون تمرین در آستانه لیگ

  • کد خبر : 6331
  • 11 تیر 1397 - 8:24
وضعیت مبهم پویندگان صنعت شیراز ؛ بدون تمرین در آستانه لیگ

تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز که امسال یکی از 2 نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال بانوان است در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال هنوز تمرینات خود را آغاز نکرده است.

به گزارش“ آی دبلیو اسپورتس” ؛ آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان از مرداد ماه بسیاری از تیم ها را برای جذب بازیکن، برنامه ریزی تمرین و انجام مقدمات حضور در لیگ دچار چالش کرده است.

در این میان ، پویندگان صنعت فجر شیراز ، تیم موفق فصل گذشته لیگ برتر امسال به طور قطع در لیگ حاضر خواهد بود اما هنوز مشخص نیست این تیم با چه برنامه و بازیکنانی روانه لیگ می شود.

ستاره زارع سرمربی تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس گفت: باشگاه به ما اعلام کرده که قصد تیمداری دارد اما هنوز جلسه ای برگزار نشده تا ببینیم سطح انتظارات از تیم ، چیست و باید چه رویه ای در پیش بگیریم.

زارع می گوید این شرایط سبب شده در این فاصله ناچیز تا آغاز لیگ برتر فوتسال ، آن ها هنوز وارد تمرین نشده باشند و این شرایط سبب می شود پویندگان صنعت همانند فصل گذشته ، زمان آماده سازی پیش فصل را از دست بدهد و حسرت نتایج نیم فصل اولش را بخورد.

این شرایط در شیراز سبب شده هر گونه پیش بینی در مورد ورودی و خروجی های پویندگان صنعت بی نتیجه باشد. پویندگان که اکنون با صعود پارس آرا به لیگ برتر ، 2 دربی هم در خلال فصل در پیش دارد باید به طور جدی تر به فکر رفع مشکلاتش باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.