11

بازگشت به فوتسال ؛ معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت شد

  • کد خبر : 6614
  • 18 تیر 1397 - 13:30
بازگشت به فوتسال ؛ معصومه جهانچی سرمربی شهرداری رشت شد

معصومه جهانچی مربی سرشناس فوتبال و فوتسال گیلان و سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال قرار است دوباره بر روی نیمکت یک تیم لیگ برتری فوتسال بنشیند. جهانچی هدایت تیم شهرداری رشت را بر عهده گرفته است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ فصل جدید لیگ برتر فوتسال در پیش است و تیم فوتسال شهرداری رشت ، نماینده استان گیلان در این رقابت ها خواهد بود. اکنون رشتی ها با انتصاب معصومه جهانچی به عنوان سرمربی جدید ، به دنبال نمایشی موفق در لیگ هستند.

معصومه جهانچی جایگزین معصومه زارع سرمربی فصل گذشته شهرداری رشت خواهد شد. جهانچی که سال گذشته در عرصه فوتبال و در تیم ملی زیر 16 سال فعالیت داشت اکنون بار دیگر به عرصه فوتسال باز گشته است.

شهرداری رشت سال گذشته با مشکلات مالی شدیدی روبرو بود اما قول های دلگرم کننده به تنها نماینده فوتسال گیلان در لیگ برتر بانوان ، سبب شده شهرداری رشت امیدوارانه به آینده نگاه کند.

از رشت خبر می رسد تمرینات شهرداری رشت به زودی آغاز خواهد شد و به نظر می رسد شهرداری رشت نسبت به فصل گذشته تیم متفاوتی را روانه لیگ کند. شهرداری رشت در هفته نخست لیگ برتر جمعه 5 مرداد باید در خانه به دیدار تیم تازه وارد لیگ برتر ، پارس آرای شیراز برود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.