16

برای حمیده عباسعلی به بهانه طلای آسیایی در اردن ؛ یکی مثل “حمیده” باش!

  • کد خبر : 6921
  • 23 تیر 1397 - 18:52
برای حمیده عباسعلی به بهانه طلای آسیایی در اردن ؛  یکی مثل “حمیده” باش!

حمیده عباسعلی یک بار دیگر توان و لیاقتش را به نمایش گذاشته است. جایگاه فیکس تیم ملی در وزن به اضافه 68 کیلو را قبضه کرده و هر روز به ما یادآوری می کند که در شایسته ترین جایگاه است.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس ؛ شیک و تمیز ؛ بدون اضافه کاری. حالا این حمیده است که می رود تا در تاریخ کاراته ایران دست نیافتنی شود. از مدالش در اینچئون که بگذریم ، در سطح قاره و مسابقات قهرمانی آسیا ، کسی جلودار او نیست.

۵ حضور و ۵ فینال در مسابقات قهرمانی آسیا که ۴ فینال آن موفقیت آمیز بوده نشان می دهد چرا باید به او نگاه خاصی داشته باشیم. نگاهی به یک اسطوره که می تواند سال های سال مثال مادرها برای دخترهایشان باشد که یکی مثل “حمیده” باش که یک ایران به تو افتخار کند.

تنها سنگ پیش پای حمیده برای تکرار مدال طلای آسیا، همان آیومی یوکوزای ژاپنی و دارنده ۹ طلای ادوار کاراته وان بود که حمیده در نیمه نهایی اردن با ۵ پرچم هانتی بی حرف و حدیث و قاطع ، او را از مسیر تلاش برای طلا بیرون انداخت.

زندگی ادامه دارد و اکنون وقت شادی و آماده شدن برای شادی های بزرگتر است. حمیده در جاکارتا ، با کسب دومین طلای متوالی در بازی های آسیایی به جای خودش را در تالار مشاهیر کاراته ایران محکم تر می کند.

حمیده یک ماه قبل در کاراته وان استانبول دچار چالش خاصی شد. آسیب دیدگی از ناحیه چشم ، همه را نگران “ستاره” کرد و نتیجه اش وداع زودهنگام و اجباری با تاتامی استانبول بود و او “بیدی نیست که با این بادها بلرزد”.

ورزش زنان ایران ، این جامعه مظلوم قهرمانانی متواضع دارد. نه خط و نشان می کشند و نه حرف می زنند. آن ها فقط عمل می کنند. آن ها فقط پرچم را بالا می برند. بی منت ، بی دریغ و زیبا.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=6921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.