13

گفت وگوی “آی دبلیو اسپورتس” با میترا حجازی پوردرباره شطرنج جام ملت های آسیا در همدان

  • کد خبر : 7394
  • 29 تیر 1397 - 16:27
گفت وگوی “آی دبلیو اسپورتس” با میترا حجازی پوردرباره شطرنج جام ملت های آسیا در همدان

میترا حجازی پور ملی پوش شطرنج زنان ایران که در ترکیب تیم ایران در جام ملت های آسیا قرار دارد در گفت و گو با آی دبلیو اسپورتس درباره شرایط تیم صحبت کرد.

میترا حجازی پور در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس”، در خصوص بازی های جام ملت های آسیا گفت: این بازی ها در تاریخ 5 مرداد به میزبانی ایران در شهر همدان برگزار می شود.

او درباره سطح این رقابت ها نیز گفت: سطح این بازی ها بالا است و از بهترین های آسیا در این تیم ها شرکت می کنند.

حجازی پور ادامه داد: کشور ایران بدلیل میزبانی حق دارد دو تیم راهی این مسابقات کند. در بخش بانوان ما شاهد دو تیم الف و ب هستیم که من در تیم الف در حال فعالیت هستم.

شطرنج باز تیم ملی درباره آمادگی قبل رقابت ها گفت: قبل از برگزاری مسابقات بازیکنان ایرانی در اردو های آمادگی شرکت کرده اند که یک مربی از داخل و یک مربی از خارج کشور در این اردو ها مارا همراهی می کردند. آقای موسویان و آقای سوکولوف دو مربی بودند که مارا در این اردوها همراهی کردند.

او درباره تیم های حاضر در این رقابت ها گفت: کشورهای چین، ویتنام و قزاقستان از جمله هفت کشورهایی هستند که وارد این مسابقه بین المللی شدند. در تیم ایران، بازیکنان زیادی هستند که در بهترین تیم های جهانی بازی می کنند و توانسته اند مدال های زیادی را در مسابقات مختلف کسب کنند. تقسیم بندی ها بر اساس مدال ها و قهرمانی های بازیکنان است.

او در پابان گفت: این مدت فدراسیون در تیم بندی های نوجوانان و جوانان دقت زیادی را اعمال کرده است. بر همین اساس سطح شظرنج در کشور بالا رفته است. اینکه از نظر مالی فدراسیون ما مشکلات مالی زیادی دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.