19

انتقاد شدید پور رحمتی ؛ تیم بدون سرپرست در چین / فدراسیون شمشیر بازی پاسخگوی مردم باشد

  • کد خبر : 7442
  • 30 تیر 1397 - 21:22
انتقاد شدید پور رحمتی ؛ تیم بدون سرپرست در چین / فدراسیون شمشیر بازی پاسخگوی مردم باشد

بعد از نتایج ضعیف شمشیربازان اسلحه اپه در بخش انفرادی فدراسیون شمشیربازی کشورمان اجازه حضور در بخش تیمی این اسلحه را نداد این درحالی است که حضور در این رقابت باعث صعود دوپله‌ای این اسلحه در آسیا می‌شد؛ مهسا پور رحمتی می گوید باید فدراسیون پاسخگوی یک ملت باشد.

به گزارش ” آی دبلیو اسپورتس”  رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان به میزبانی چین در حال برگزاری است و دختران اسلحه اپه ایران در بخش انفرادی به مصاف رقبای خود رفتند، در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به نتایج ضعیف شمشیربازان در انفرادی در رقابت‌های تیمی این نتایج جبران شود بنا به دستور فدراسیون به دختران شمشیرباز اجازه بازی در بخش تیمی داده نشد که با اعتراض ورزشکاران این رشته مواجه شد.

مهساپور رحمتی در گفت‌وگو با “آی دبلیو اسپورتس” در این خصوص می‌گوید: ما در چین هستیم و آماده شرکت در مسابقات تیمی بودیم که امروز به ما اطلاع دادند در بخش تیمی بازی نمی کنیم، این در حالی است که اگر در این مسابقه حضور پیدا می‌کردیم بدون در نظر گرفتن نتیجه ۱۶ امتیاز به ما تعلق می‌گرفت.

شرکت در این مسابقه باعث می‌شد که برای نخستین بار بعد از رقابت‌های تایلند که در جمع ۱۶تیم قرار گرفتیم،از رده هشتم به ششم آسیا صعود کنیم و فدراسیون به این دلیل که در انفرادی بد بازی کردیم بازی تیمی ما را کنسل کرد. شمشیر بازی یک ورزشی تیمی و  انفرادی است که از بازی انفرادی ، نتیجه تیمی را نمی‌توان قضاوت کرد.

در کشوری غریب تنها و بدون سرپرست رها شدیم

در حالی که شش ماه گذشته قصد داشتیم همراه همسرم، تیم و نماینده وزارت و بدون سرپرست به مسابقات جایزه بزرگ قطر اعزام شویم، فدراسیون ما را به خاطر عدم حضور سرپرست اعزام را لغو کرد.

در آن مقطع فدراسیون عنوان کرد حتما باید یک سرپرست زن همراه با تیم اعزامی حضور داشته باشد تا تنها نباشیم، در حال حاضر ما دو ورزشکار دختر بدون سرپرست و بخاطر نبود پرواز مستقیم باید به شانگهای برویم زیرا شهر محل اقامت ما امکانات پرواز ندارد. ما را تنها و بدون سرپرست می‌فرستند و مسافت ۱۰ساعت را باید تنها طی کنیم. عجیب است که اجازه داریم در چنین مسافت و زمانی بدون سرپرست سفر کنیم اما سفر دو ساعت ما به قطر را لغو می‌کنند.

فدراسیون تنها متعلق به اسلحه سابر است

ما اگر ۱۶ امتیاز اپه تیمی را کسب می‌کردیم یک پله بالاتر از سابر قرار می‌گرفتیم اما فدراسیون مختص سابر است و توجهی به ما ندارد و نگران این است جایگاه برابری با اسلحه سابر دست پیدا کنیم .

۱۲سال است در سه رده سنی در این رشته فعالیت کرده و مقام آسیایی کسب کردیم الان که باید نتیجه تلاشمان را بگیریم زحماتمان را به هدر می‌دهند‌‌.

ما در اسلحه اپه محکوم هستیم که پیشرفت نکنیم و حق رفتن به بازی‌های آسیایی را نداریم چندین سال است که اسلحه های دیگر تعطیل است. فدراسیون باید مردم ایران را قانع کند چرا این تصمیم را گرفته است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.