خادم الشریعه در گفت وگو با "آی دبلیو اسپورتس" : کارمان سخت است اما شانس خوبی داریم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

خادم الشریعه و شطرنج قهرمانی آسیا در همدان: کارمان سخت است اما شانس خوبی داریم

  • کد خبر : 7626
  • 03 مرداد 1397 - 15:27
خادم الشریعه و شطرنج قهرمانی آسیا در همدان: کارمان سخت است اما شانس خوبی داریم

شطرنج باز تیم ملی بانوان که در ترکیب تیم ایران در جام ملت های آسیا در همدان حاضر است گفت: کارمان در این رقابت ها سخت است اما تیم ملی شرایط خوبی را دارد.

سارا سادات خادم الشریعه در گفت و گو با “آی دبلیو اسپورتس”؛  درباره رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا که به میزبانی همدان و از 4 مرداد آغاز می شود، گفت: مسابقات به صورت رسمی از روز جمعه آغاز می شود و در روز اول مسابقه ها در بخش نیمه سریع برگزار می شود. هفت دور مسابقه ها فکری و روز آخر هم برق آسا است.

خادم الشریعه درباره تیم های حاضر در این رقابت ها نیز گفت: همه تیم های مدعی از جمله چین، هند، قزاقستان، ویتنام که جزو مدعیان هستند در رقابت ها شرکت می کنند. بازی ها به صورت تیمی برگزار می شود اما در میزهای مختلف عملکرد انفرادی هم حساب می شود.

او درباره حریفان اصلی دختران ایران نیز گفت:همان طور که گفتم همه تیم های خوب در مسابقه حاضرند و قزاقستان، هند و ویتنام هم تیم خوبی را روانه بازی ها کرده است اما چین می توانست ترکیب قوی تری داشته باشد. در هرصورت کارمان سخت است اما چون دو تیم هستیم فکر می کنم شانس خوبی در رقابت ها داشته باشیم.

خادم الشریعه ادامه داد: مربی اوکراینی تیم ملی هم آمده است و فکر می کنم با توجه به مسابقه تمرینی و تمرینات گذشته آماده حضور در رقابت ها هستیم.

شطرنج باز تیم ملی ایران درباره حضور شطرنج بازان مطرح آسیایی در ایران گفت: لی تینجی از چین، هاریکا دروناوالی (قهرمان جوانان جهان) از قزاقستان و  شانسایا ابومالک از هند از مطرح ترین نفرات حاضر در بخش بانوان هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.