12

دختر کوراش کار : مربی تیم ملی می‌گوید از پدر یکی از بچه‌ها می‌ترسد که او را خط بزند!

  • کد خبر : 8343
  • 14 مرداد 1397 - 16:55
دختر کوراش کار : مربی تیم ملی می‌گوید از پدر یکی از بچه‌ها می‌ترسد که او را خط بزند!

بانوی کوراش‌کار که در لحظات پایانی نامش برای حضور در وزن ۷۸ کیلوگرم بازی‌های آسیایی جاکارتا حذف شد، می‌گوید: حق و سهمیه او را به آقایان این رشته داده‌اند و این در حالیست که بچه ۸ ماهه‌اش را برای حضور در اردو از شیر گرفته است!

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛” و به نقل از ایسنا، لیلا چغلوند با بیان اینکه فدراسیون جودو حقم را ضایع کرده‌ است، گفت: فدراسیون به من نامه داد که آن را به وزارت ورزش ببرم و نوشته بود که لیلا چغلوند شایستگی اعزام به جاکارتا را دارد. خانم موسوی مدیرکل امور بانوان وزارت هم گفتند که به هر دو بخش بانوان و آقایان کوراش ۶ سهمیه تعلق گرفته و این کار فدراسیون بوده است. پس چرا آقای درخشان سهمیه‌ام را کم می‌کنید.

او ادامه داد: البته فدراسیون دو سهمیه بانوان را کم کرده و آقایان را به ۸ نفر رسانده‌اند و نمی‌دانم به چه علت سهمیه من را به آقایان داده‌اند.

چغلوند با بیان اینکه واقعاً هدف داشتم، گفت: در ۸ ماهگی بچه‌ام را از شیر گرفتم و شش ماه است که شیرخشک استفاده می‌کند. مربی تیم ملی و کادرفنی مانع من می‌شدند و می‌گفتند بچه‌ات را به اردو نیاور! من یک مادرم و مادران می‌دانند که از بچه‌ات دور باشی چقدر سخت است اما به راحتی فدراسیون جودو و کوراش حقم را پایمال کرد.

این بانوی ورزشکار لرستانی اضافه کرد: الهه احمدی تیرانداز کشورمان با بچه‌اش در اینچئون شرکت کرد اما در حتی در ایران من را حمایت نکردند. در اردوی مشهد پذیرشم نکردند به علت اینکه بچه همراهم بود و مجبور شدم با ۶۰۰ هزار تومان برای بچه‌ام اتاق بگیرم و این در حالی بود که اتاق رزرو بنده خالی بود. انتخابی برگزار کردند و برنده هم شدم.

او با اشاره به اینکه اردوها از دی و بهمن ۹۶ شروع شده و تا پنجم مرداد در اردو بوده، مدعی شد: به حدی از بچه‌ام دور بوده‌ام که مهر مادری را حس نمی‌کند. آقای درخشان رئیس فدراسیون چرا سهمیه من را به آقایان داده‌اید. آیا از خدا نمی‌ترسید؟ من نفر اول وزن خودم بوده‌ و تمام اردونشینان را شکست داده‌ام اما مربی تیم ملی می‌گوید از پدر یکی از بچه‌ها می‌ترسد که او را خط بزند!

چغلوند با بیان اینکه چه کسی حقم را باید بدهد، افزود: آرزو داشتم پرچم کشورم را بالا ببرم اما با بی‌عدالتی کنارم زدند و دوست دارم صدایم به مسئولان برسد که به چه علت حق من را به آقایان داده‌اند.

او در پایان گفت: ۱۵ سال است که بدون حاشیه در رشته‌های جودو و کوراش فعالیت می‌کنم و بارها در این مدت حقم را خورده‌اند و الان نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای ادامه دهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.