فوری: شوک به کاروان جاکارتا ؛ کیمیا علیزاده بازی های آسیایی را از دست داد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

فوری: شوک به کاروان جاکارتا ؛ کیمیا علیزاده بازی های آسیایی را از دست داد

  • کد خبر : 8362
  • 14 مرداد 1397 - 20:06
فوری: شوک به کاروان جاکارتا ؛ کیمیا علیزاده بازی های آسیایی را از دست داد

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” ؛ کیمیا علیزاده ستاره تیم ملی تکواندو و پرچمدار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا امروز به دلیل پارگی رباط ACL بازی های آسیایی جاکارتا را از دست داد. آسیب دیدگی کیمیا یک شوک بزرگ به تیم ملی تکواندو و کاروان اعزامی به جاکارتا محسوب می شود. زهرا سروی نایب […]

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” ؛ کیمیا علیزاده ستاره تیم ملی تکواندو و پرچمدار ایران در بازی های آسیایی جاکارتا امروز به دلیل پارگی رباط ACL بازی های آسیایی جاکارتا را از دست داد.

آسیب دیدگی کیمیا یک شوک بزرگ به تیم ملی تکواندو و کاروان اعزامی به جاکارتا محسوب می شود. زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو تایید کرد کیمیا علیزاده پیش از ظهر امروز یکشنبه در جریان تمرین تیم ملی دچار آسیب شده است.

معاینه زانوی وی نشان داده رباط ACL زانوی چپ کیمیا علیزاده دچار پارگی شده و بدین ترتیب کیمیا نمی تواند تیم ملی را در بازی های آسیایی جاکارتا همراهی کند. مراحل مداوای زانوی آسیب دیده کیمیا علیزاده در حال انجام است.

بر اساس نظر مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو ملیکا میر حسینی به جای کیمیا علیزاده در جاکارتا روی شیاپ چانگ می رود اما کمیته ملی المپیک برای پرچمداری کاروان باید ورزشکار دیگری را معرفی کند.

ملیکا میر حسینی در حالی جایگزین کیمیا علیزاده می شود که این روزها بسیار آماده است و چندی قبل نیز در مسابقات بین المللی G2 کره جنوبی مدال طلا کسب کرده بود و حالا سرنوشت این است که او را به جای کیمیا در میدان وزن منهای 67 کیلو خواهیم دید.

آسیب های سریالی و عجیب

کیمیا علیزاده بازی های آسیایی را از دست داد اما کیمیا یک مورد عجیب در ورزش قهرمانی است. گرچه آسیب دیدگی بخشی از زندگی حرفه ای یک ورزشکار است اما کیمیا علیزاده پس از المپیک ریو و مسابقات قهرمانی جهان همواره با آسیب و مشکل جسمانی روبرو بوده است. وی به شکل عجیبی مورد آماج مشکلات و اتفاقات تلخ جسمانی است.

پس از بیماری طولانی مدت وی و سپس یک آسیب دیدگی بلند مدت ، کیمیا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بازگشت و در شرایطی که به دلیل همان آسیب ها از آمادگی کافی برخوردار نبود و آسیب دیدگی کهنه همچنان وی را همراهی می کرد نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیبا در ویتنام درخشش مد نظر خود و مورد انتظار عموم جامعه ورزش را داشته باشد.

میدان جاکارتا فرصت بسیار خوبی برای بازگشت وی و اثبات شایستگی هایش بود اما باز هم آسیب دیدگی گریبان او را گرفت. کیمیا علیزاده با این آسیب دیدگی علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا ، تمام رقابت های رسمی حداقل تا اواخر زمستان را از دست می دهد. از دست دادن کیمیا ، بیش از این که به خاطر از دست دادن پرچمدار و شانس مدال ما ناراحت کننده باشد به دلیل فشار روانی که روی وی وارد خواهد کرد غم انگیز است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.