13

صابری: دریژنو زنگ تفریح هیچ تیمی نخواهد بود/ مجبورم هم مربی باشم و هم بازیکن

  • کد خبر : 8605
  • 19 مرداد 1397 - 16:43
صابری: دریژنو زنگ تفریح هیچ تیمی نخواهد بود/ مجبورم هم مربی باشم و هم بازیکن

سرمربی تیم فوتسال دریژنو گفت: به خاطر اینکه یک تیم تازه وارد به لیگ برتر بودیم نتوانستیم بازیکنان مدنظر خودمان را بخریم اما مطمئنا با همین بازیکنان بومی ادامه می دهیم و زنگ تفریح تیم ها نخواهیم بود.

زهره صابری بازیکن تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخ شهر در گفت وگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره برتری تیمش برابر استقلال ساری در هفته اول لیگ برتر گفت: برای تیم ما نتیجه خوبی رقم خورد چرا که ما تجربه لیگ برتری نداشتیم . ابتدای بازی ما یک بر صفر عقب افتادیم و بازیکنانم استرس داشتند. اما بعد از دقایقی بازیکنان توانستند بازی را در دست بگیرند. تیم استقلال تیم باکیفیتی بود و با توجه به اینکه تجربه لیگ برتری داشت، راحت تر از ما بازی می کرد. کار در هفته اول سخت بود اما مطمئن هستم تیمم در مسیر پیشرفت قرار می گیرد.

صابری   گفت: مربی گری از حضور در میدان به عنوان بازیکن در سطح لیگ برتر سخت تر است و استرس بیشتری وارد می کند.

او درباره حضورش به عنوان مربی – بازیکن در این تیم و البته گلزنی درهفته اول گفت: از ناحیه پا آسیب دیده ام اما مجبورم برای کمک به تیمم بازیکن کنم. خیلی اذیت می شوم اما چاره دیگری ندارم چرا که ما تازه به لیگ برتر آمده ایم و امکان خرید بازیکن هم نداشتیم. ما با همین بازیکنان بومی ادامه می دهیم و زنگ تفریح هیچ تیمی نخواهیم شد.

صابری درباره مشکلات مالی در تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: اگر تیمی می گوید که مشکل مالی ندارد، این باورپذیر نیست. با این حال بازیکنان ما با کم و زیاد ساختند و همراه تیم هستند.

بازیکن- سرمربی تیم دریژنو فرخ شهر درباره بازی هفته دوم تیمش برابر ملی حفاری گفت: همه از قدرت این تیم خبر دارند؛ تیمی که سال ها در لیگ برتر بازی کرده و عناوینی را هم به دست آورده است. ما تمام تلاشمان را می کنیم که در این بازی به نتیجه مورد نظر برسیم.

او با انتقاد از اینکه بازیکنان با کیفیت تنها در تعداد معدودی از تیم ها حضور دارند، گفت: تنها بخشی از تیم ها هستند که شانس نتیجه گیری در لیگ را دارند و بقیه تیم ها تنها برای رتبه های هفتمی و هشتمی می جنگند. این موضوع خیلی به لیگ آسیب می زند.

بازیکن تیم دریژنو فرخ شهر با بیان اینکه باید شرایط پوشش تصویری لیگ مهیا شود، گفت: اگر شرایطی ایجاد شود که یک بازی از هر تیم به صورت زنده پخش شود خیلی خوب است. هرچند این پیشنهاد با مخالفت رو به رو شد. اگر این اتفاق رخ بدهد مدیرعاملان و مسئولان برای سرمایه گذاری بیشتر سراغ ورزش زنان می آیند.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.