مربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز: می خواهیم جزو تیم های بالای جدول باشیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

با نجمه برزگر پس از اولین برد لیگ برتری / تغییر 50 درصدی ترکیب پارس آرا

  • کد خبر : 8617
  • 19 مرداد 1397 - 17:48
با نجمه برزگر پس از اولین برد لیگ برتری / تغییر 50 درصدی ترکیب پارس آرا

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز بعد از برتری تیمش در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان برابر شهرداری رشت از عزم تیمش برای قرار گرفتن در نیمه بالای جدول و نیز تغییر 50 درصدی ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته صحبت کرد.

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرای شیراز بعد از برتری تیمش برابر شهرداری رشت در هفته اول لیگ برتر در گفت و گو با “آی دبلیو اسپورتس” گفت: اولین تجربه ما در لیگ برتر فوتسال بانوان تجربه سخت اما شیرینی بود. اغلب بازیکنان ما تجربه لیگ برتر نداشند و تیم ما هم برای نخستین بار در لیگ برتر بازی می کرد و به همین دلیل بازی خیلی سختی داشتیم.

او ادامه داد: تیم شهرداری رشت تیم بسیار خوبی بود و همه از نظر مهره عالی بودند و مربی خوبی هم داشنتد اما بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و با همت بازیکنان و کمک خدا سه امتیاز را به دست آوردیم. انتظار برد را داشتیم و در بازی های خانگی باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم. تماشاگرانی که به سالن می آیند به دنبال پیروزی تیم پارس آرا بودند و خوشحالم که همه راضی از سالن خارج شدند.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز گفت: تعدادی از بازیکنان ما در آخر فصل گذشته از تیم جدا شدند و تیم نسبتا جوان شد. تقریبا نیمی از تیم پارس آرا نسبت به فصل قبل تغییر کرده و میانگین سنی تیم  22 سال است.

برزگر در ادامه افزود: نمی توان در مورد آینده لیگ اظهار نظری کرد. همه تیم ها قوی هستند و بازکینان مجرب و ملی پوش در تیم ها پخش شدند. با توجه به داشته هایمان تلاش می کنیم که نتیجه آبرومندی از جدول در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده قرار گرفتن در نیمه بالای جدول می تواند رتبه بسیار خوبی باشد.

سرمربی پارس آرا درباره مشکلات مالی و مشکلات مربوط به اسپانسرینگ تیم های فوتسال بانوان گفت:  پیگیر جذب حامی مالی هستیم اما به دلیل این که فعلا حامی مالی نداریم نمی توانیم دستمزد آنچنانی به بازیکنانمان پرداخت کنیم و آن چه مقرر کرده ایم در حد یک کمک هزینه است.

ورود به بخش خبری ویژه  لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.