جهانچی: سپیدرود متعلق به رشت است نه تهران/ عادت به شکست سنگین ندارم ؛ ورزش بانوان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

جهانچی: سپیدرود متعلق به رشت است نه تهران/ عادت به شکست سنگین ندارم

  • کد خبر : 8919
  • 26 مرداد 1397 - 21:43
جهانچی: سپیدرود متعلق به رشت است نه تهران/ عادت به شکست سنگین ندارم

معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت گفت: سپید رود در تهران از یک برند مربوط به رشت استفاده می کند و مسئولان این موضوع را رسیدگی نمی کنند. این تیم با کادر و بازیکنان خوب باید به رشت برگردد و نمی دانم که مسئولان استان چه زمانی از خواب بیدار می شوند.

معصومه جهانچی سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در گفت وگو با  پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ درباره شکست 9 بر 2 تیمش برابر سپید رود تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: بازیکنان شهرداری رشت در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند اما واقعا برابر سپید رودی که 4 بازیکن تیم ملی بزرگسالان را دارد و بقیه بازیکنانش هم در رده های پایه تیم ملی هستند بازی کردن آسان نیست. تیم سپید رود یک ماه است که تمریناتش را شروع کرده و صبح و بعد از ظهر تمرین می کند اما ما هیچ یک از این کارها را انجام ندادیم.

او ادامه داد: دو هفته مانده به آغاز رقابت ها تیم را بستیم. بازیکنان ما بیشتر بومی هستند و بازیکنان غیر بومی ما نیز در حد و اندازه های ملی نیستند. با این حال تیم من در نیمه اول واقعا خوب بازی کرد. هرچه که در جلسه آنالیز تیم حریف به بازیکنان گفته بودم در نیمه اول انجام دادند اما متاسفانه با یک گل به خودی شیرازه تیم ما از هم پاشید و پشت سر هم گل دریافت کردیم. ما هماهنگی خاصی با هم نداریم و بازیکنان من کم تجربه هستند و خیلی کم باهم تمرین کره اند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت درباره رویارویی با شاگردان سابقش گفت:من بازیکنان تیم حریف را به خوبی می شناختم اما در برابر سارا شیربیگی خانم گل آسیا چه می توان کرد؟ نیمه اول توانستیم او را کنترل کنیم اما نیمه دوم نشد.

او با انتقاد از بی توجهی مسئولان گفت: سپید رود از برند رشت استفاده می کند ولی با بی اهمیتی مسئولان برندی که مربوط به رشت است در تهران بازی می کند و آن ها استفاده می کنند. این تیم باید با این مربی و بازیکنان خوب باید به رشت برگردد و اگر قرار است جامی بالای سر به دست بیاید به نام رشت باشد نه تهران. واقعا نمی دانم مسئولان استان چه زمانی از این خواب بیدار می شوند و به شرایط رسیدگی می کنند.

جهانچی در پایان گفت: برای سپید رود آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم تیم من هم به شرایط خوب برگردد. من چه در زمان بازی کردنم و چه در زمان مربی گری ام عادت به شکست سنگین نیستم و امیدوارم مسئولان تیم ما را بیشتر حمایت کنند.

بخش خبری اختصاصی لیگ برتر فوتسال بانوان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.