15

زیوربابایی: حضور تیم‌های جوان، امید به لیگ تزریق می‌کند/ تماشاگران دریژنو بی‌نظیرند

  • کد خبر : 8975
  • 27 مرداد 1397 - 10:47
زیوربابایی: حضور تیم‌های جوان، امید به لیگ تزریق می‌کند/ تماشاگران دریژنو بی‌نظیرند

تیم ملی حفاری اهواز در هفته دوم با تکرار نتیجه هفته گذشته صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان شد، سرمربی این تیم بعد از پیروزی 8بر یک تیمش مقابل دریژنو فرخ شهر تماشاگران میزبان را بی نظیر خطاب کرد و گفت: حضور تیم های جوان به فوتسال کشور کمک می‌کند ونیروز تازه ای را به لیگ تزریق می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه هشت بر یک حریف تازه نفس و جوان دریژنو را مقتدرانه شکست داد و نتیجه هفته گذشته را تکرار کرد.

زیور بابایی در خصوص این بازی در گفت‌وگو با“آی دبلیو اسپورتس” می‌گوید: بازی خوبی بود تیم دریژنو فرخ شهر جوان و با انگیزه است با وجود اینکه شکست خورد اما نمایش قابل قبولی داشت، این تیم جوان و بی تجربه است مطمئنم با گذشت زمان روال تغییر می‌کند.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز ادامه داد: چیزی که امروز بیش از همه چیز ما را شگفت زده کرد سالن پر از تماشاگر این شهر بود، خیلی کم پیش می‌آید که چنین جمعیتی برای تماشای بازی حضور پیدا کنند اما در این بازی رقم خورد، استقلال تماشاگران و مردم از بازی های لیگ به ما امید و انگیزه می‌دهد تا بهتر بازی کنیم و تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های جوان و بومی مانند دریژنو سبب می‌شود تا لیگ پر شور و حرارتی داشته باشیم، مستعدین و نخبه‌های زیادی در این تیم‌ها پرورش پیدا کرده و به تیم ملی معرفی می‌شوند منتها یکی از بزرگترین مشکلاتی که گریبان‌گیر ورزش است شرایط بد اقتصادی است.

بابایی ادامه داد: هزینه‌های بالا و نبود اسپانسر باعث می‌شود تیم‌ها در آینده دچار مشکل شوند و در اواسط فصل این بحران گاهی تیم را به سمت منحل شدن می کشاند، ورزش به ویژه در بخش بانوان نیاز به توجه است، سرمایه گذاری روی تیم‌ها خیلی از مشکلات اعم از اجتماعی و فرهنگی را حل می‌کند و راه درست را برای جوانان هموار می‌کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.