13

بازی های آسیایی جاکارتا / حذف غم انگیز ملیکا مسیرحسینی و الهه شیدایی در تکواندو

  • کد خبر : 9146
  • 29 مرداد 1397 - 20:43
بازی های آسیایی جاکارتا / حذف غم انگیز ملیکا مسیرحسینی و الهه شیدایی در تکواندو

در آغاز مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی جاکارتا ، 2 دختر تکواندوکار ایران در آستانه رسیدن به نیمه نهایی ناکام ماندند و حذفی غم انگیز را تجربه کردند. ملیکا مسیرحسینی و زهرا شیدایی به مدال نرسیدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبیلو اسپورتس ؛ نخستین روز از مسابقات تکواندوی هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در سالن مرکزی همایش جاکارتا آغاز شد و تکواندوکاران اوزان 53- و 67- کیلوگرم زنان و 58- کیلوگرم مردان در این روز بر روی شیاپ‌چانگ رفتند.

الهه شیدایی هوگوپوش وزن 53- کیلوگرم کشورمان که نخستین حضور در رویدادی بین‌المللی را تجربه می‌کرد در نخستین گام موفق شد «رضیه آراگون» فیلیپینی را 10 بر 2 از پیش رو بردارد، او در ادامه رو در روی «فریزا الدانگوروا» از قزاقستان قرار گرفت و نتیجه را 11 بر 3 واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در نخستین دیدار «تی خیم باک» ویتنامی را 23 بر 8 شکست داد؛ در ادامه به مصاف «جولیا الصادق» از اردن رفت و با واگذاری نتیجه (21 بر5) در یک‌قدمی سکو از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این پایانی تلخ برای الهه و ملیکا است. ملیکا میرحسینی جایگزین کیمیا علیزاده مصدوم شده بود اما نتوانست مدال بگیرد. الهه شیدایی نیز در عین شایستگی چوب بی تجربگی اش را خورد.

همانطور که مهرو کمرانی تاکید کرده بود تیم جاکارتا تیمی بسیار جوان است که مسن ترین عضو آن ملیکا میرحسینی 22 ساله است. تکواندوی ایران در ادامه ناهید کیانی زهرا پور اسماعیل و پریسا جوادی را دارد و امیدوار است چراغ مدال آوری را روشن کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.