17

بازی های آسیایی جاکارتا/ مهسا جاور فینالیست قایقرانی رویینگ شد

  • کد خبر : 9201
  • 30 مرداد 1397 - 9:23
بازی های آسیایی جاکارتا/ مهسا جاور فینالیست قایقرانی رویینگ شد

مهسا جاور پارون زنجانی و نماینده ایران در رقابت‌های رویینگ تک‌نفره سنگین‌وزن مردان از رسیدن به فینال و مدال بازماند اما مهسا جاور در بخش بانوان فینالیست شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ رقابت‌های مرحله شانس مجدد رویینگ در بازی‌های آسیایی جاکارتا، صبح امروز (سه‌شنبه) آغاز شد که مهسا جاور فینالیست شد. او در تک‌نفره سنگین‌وزن بانوان به آب زد و شانس مدال خود را حفظ کرد.

او  توانست در مرحله شانس مجدد به عنوان قایق دوم به کار خود پایان بدهد و راهی فینال بازی‌های آسیایی شود. جاور مسابقه خود را با ثبت زمان 8:40.63 تمام کرد و بعد از قایقران قزاقستان به فینال رسید.

مهسا جاور اکنون این شانس را دارد تا در فینال برای ایران مدال بگیرد. مهسا جاور متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۷۳ در زنجان قایقران روئینگ، تیم ملی و  همسر محسن محمدسیفی ووشوکار ایرانی است.

در حقیقت او و محسن محمد سیفی تنها زوج ورزشکار حاضر در بازی های آسیایی هستند و هر دو نفر گزینه مدال. وی توانست در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در  اینچئون به همراه سولماز عباسی، حمیرا برزگر و نازنین ملایی در ماده چهار نفره جفت پاروی سبک‌وزن بانوان، به جایگاه سوم و نشان برنز بازی‌ها دست یابد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.