17

بازی های آسیایی جاکارتا / حذف کابوس وار جوادی و زهرا پور اسماعیل در تکواندو

  • کد خبر : 9203
  • 30 مرداد 1397 - 9:26
بازی های آسیایی جاکارتا / حذف کابوس وار جوادی و زهرا پور اسماعیل در تکواندو

روزهای سخت تکواندو در بازی های آسیایی ادامه دارد. تکواندوکاران اوزان 57- و 67+ کیلوگرم تیم ملی بانوان با شکست در مبارزه نخست خودشان، از بازی‌های آسیایی حذف شدند. شکست هایی که قابل پیش بینی نبود و همه را غمگین کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ سومین روز مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی  2018 با حذف کابوس وار جوادی و زهرا پور اسماعیل در تکواندو همراه بود. هوگوپوشان تیم بانوان ایران در دو وزن به روی شیاپچانگ رفتند و در همان مبارزه نخست شکست خورده و از  دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ابتدا پریسا جوادی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم تیم‌ ‌ملی در گام نخست به مصاف “مارژان تولپبرگنوا” از  قزاقستان رفت که با حساب 10 بر 15 نتیجه را واگذار کرده و از  گردونه مسابقات کنار رفت.

سپس زهرا پور اسماعیل تکواندوکار وزن 67+ کیلوگرم تیم بانوان نیز در نخستین گام “اسوتلوا اوسیپوا” از قزاقستان را در پیش داشت که با شکست سه بر شش  مقابل این حریف، وداع زود هنگامی با بازی‌های آسیایی جاکارتا داشت.

در روز اول مسابقات تکواندو هم الهه شیدایی و ملیکا میرحسینی در یک قدمی صعود به نیمه نهایی و مسجل شدن مدال ، مغلوب شدند و به مدال نرسیدند. حالا از تیم 5 نفره ایران در کیوروگی بانوان ، فقط ناهید کیانی باقی مانده و کادر فنی تیم ملی باید او را از نظر روانی در بالاترین سطح برای کسب مدال حفظ کنند.

شکست زهرا پور اسماعیل در دور اول غیر منتظره بود و در شرایطی که همه از او انتظار مدال داشتند او فقفط با یک مبارزه از تورنمنت کنار رفت. پریسا جوادی هم در حالی حذف شد که روندی سینویسی در مسابقه خود داشت. فاجعه بار آغاز کرد ، قهرمانانه بازگشت اما در انتهای بازی ، کم آورد و نتیجه را واگذار کرد.

چشم تکواندوی ایران حالا تنها به ناهید کیانی است. کسب مدال ناهید کیانی می تواند مرهمی بر ناکامی های رخ داده باشد. دختران ایران روی شیاپ چانگ همه تلاش خود را به کار بستند اما اوضاع به کام پیش نرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.