9

بازی های آسیایی جاکارتا/ بدشانس مثل فرانک پرتوآذر ؛ زنجیر پاره کرد و گریست (ویدئو)

  • کد خبر : 9207
  • 30 مرداد 1397 - 9:30
بازی های آسیایی جاکارتا/ بدشانس مثل فرانک پرتوآذر ؛ زنجیر پاره کرد و گریست (ویدئو)

بانوی رکابزن ایران در ماده کراس کانتری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در رده چهارم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند. او در آغاز مسابقه با یک مشکل و البته بدشانسی رو به رو شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛  در سومین روز بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارال ،  رقابت ماده کراس کانتری دوچرخه سواری کوهستان برگزار شد که در پایان رقابت بخش بانوان، ایران موفق به کسب مدال نشد.

در کراس کانتری بانوان فرانک پرتو آذر با وجود اینکه از شانس های کسب مدال بود اما در پایان در رده چهارم قرار گرفت.او با نفر اول ۹ دقیقه و ۷ ثانیه اختلاف داشت. این ناکامی حاصل یک بدشانسی بزرگ برای فرانک بود.

زنجیر دوچرخه پرتو آذر در دور اول پاره شد و همین موضوع باعث شد پنج دقیقه در دور اول از بقیه رکابزنان عقب بماند. فرانک پس از پایان مسابقه از اتفاق رخ داده بسیار متاثر بود و گریست.

او برای ماه های متمادی در اروپا و تورنمنت های مختلف مشغول تمرین بود و عزمی جدی برای یک مدال خوشرنگ در جاکارتا داشت اما تقدیر مانع از موفقیت او شد و اتفاقی برای او رخ داد که اصولا نادر است.

یائو بیانوا از چین با زمان ۱ساعت و ۲۰ دقیقه و ۱۷ ثانیه اول شد. لی هونگ فنگ از چین با اختلاف زمانی ۴ دقیقه و ۳۹ ثانیه نسبت به نفر اول مدال نقره گرفت و مدال برنز هم به ناتالی پانیاوان از تایلند با اختلاف زمانی ۵ دقیقه و ۵۴ ثانیه نسبت به نفر اول رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بدشانسی نبود آقایون زحمت نکشیدن دوچرخه نو و استاندارد بهش بدن. قبل مسابقات گفته بود دوچرخه ام خوب نیست. فقط فوتبال تو ایران مهمه برای آقایون و برن با مدال بگیرا عکس بگیرن همین. ادمهای سیاسی که چیزی از ورزش نمیدونن شدن مسئول ورزش

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.