14

تیمداری مشروط راه یاب ملل در فوتبال بانوان ؛ نقل مکان اجباری از سنندج به مریوان

  • کد خبر : 9218
  • 30 مرداد 1397 - 9:56
تیمداری مشروط راه یاب ملل در فوتبال بانوان ؛ نقل مکان اجباری از سنندج به مریوان

ماه ها پیش خبات بیگلر مدیر باشگاه راه یاب ملل سنندج اعلام کرده بود این باشگاه در سال 97 در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری نمی کند اما ظاهرا تصمیم راه یاب ملل تغییر کرده. آن ها در لیگ 97 هم حاضر خواهند بود اما نه در سنندج.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ راه یاب ملل در کردستان این چند سال از ورزش بانوان به خوبی حمایت کرده و بطور کلی زبانزد خاص و عام در کردستان شده است.

عملکرد حرفه‌ای مجموعه راه یاب ملل سبب شد این تیم هم در لیگ فوتبال بانوان تیم موفقی باشد و هم به تیمی محبوب بین بانوان ورزش دوست کردستان تبدیل شود. حمایت تمام قد از زنان مظلوم و محروم کورد از اهداف این مجموعه به شمار می‌آید که متاسفانه شرکت‌های خصوصی دیگر در کردستان هیچ‌وقت این احساس مسوولیت را نکرده‌اند.

بعد از اتمام لیگ برتر در فصل گذشته،  راه یاب ملل بعلت عدم حمایت کافی و نبود بودجه تصمیم به کناره گیری گرفت که پس از جلسات مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کردستان و پیگیری‌های شرمین رحمتی ، بانوی زحمتکش فوتبال کردستان این تصمیم تغییر کرد.

حالا راه یاب ملل دوباره از بانوان فوتبال کردستان حمایت می کند.  خبات بیگلر مدیرعامل باشگاه راه یاب ملل در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در کردستان در مورد این تصمیم تازه صحبت کرده است:

کناره گیری و بازگشت دوباره

متاسفانه در سنندج به اهداف خود نرسیدیم، ما به چندین هدف شروع به تیمداری کردیم که یکی از آن‌ها جلب تماشاگر و مخاطب بود که متاسفانه از سوی بانوان سنندجی هیچ استقبالی صورت نگرفت.از سوی دیگر ما در مریوان تجربه حضور و حمایت بانوان مریوانی در سالن ها را داشتیم که قطعا مایه‌ی دلگرمی ما بود،پس تصمیم بر آن شد که در مریوان تیم ‌داری فوتبال را هم داشته باشیم.

این موضوع البته بستگی به فراهم کردن امکانات سخت افزاری دارد، چون در مریوان تنها یک ورزشگاه وجود دارد و باید دید که هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد یا خیر.

تنها نمانیم ، از تیمداری استقبال می کنیم.

راه یاب ملل از ادامه حضور در فوتبال بانوان استقبال می کند مشروط بر این که در این راه تنها نباشد. در حقیقت پیش شرط هایی برای تیمداری وجود دارد. وعده‌هایی از طرف مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان داده شده و همینطور از طرف سازمان لیگ که باید به عملی شود . صادقانه بگویم که در این صورت است که راه یاب ملل در مریوان تیم‌ داری خواهد کرد.

چند ماه قبل تصمیم داشتیم امسال به تیمداری در فوتبال بانوان ورود نکنیم.  علت آن هم نبود حمایت از سمت ارگان و نهادهای دیگر و نبود تماشاگر و متاسفانه وضعیت بد اقتصادی شرکت بود. با این حال اگر همه همراهی کنند ما هم کمک می کنیم.

تیمداری در والیبال بانوان؟

باشگاه راه یاب ملل سابقه روشنی در رشته والیبال دارد. ما در والیبال مردان تیم خوبی داریم و در بخش دختران هم این علاقمندی وجود دارد که تیمی داشته باشیم. حضور ما در عرصه والیبال بانوان به وعده‌هایی که داده شده بستگی دارد.

 امیدوارم سالن در اختیار باشگاه قرار بدهند تا تیم‌داری والیبال را در بخش بانوان نیز شروع کنیم. باشگاه های زیادی در سطح کشور ، نگاه مثبت به ورزش قهرمانی بانوان را ندارند و این انتظار را داریم که نگاه مثبت راه یاب ملل از سوی مدیران استانی درک شود.

چیاکو ویسی – کردستان

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.