15

بازی های آسیایی جاکارتا/ شکست دختران شمشیرباز ایران برابر کره جنوبی و پایان راه

  • کد خبر : 9306
  • 31 مرداد 1397 - 10:28
بازی های آسیایی جاکارتا/ شکست دختران شمشیرباز ایران برابر کره جنوبی و پایان راه

تیم ملی شمشیر بازی بانوان ایران در اسلحه سابر در آغاز رقابت خود در مسابقات سابر تیمی بازی های آسیایی جاکارتا برابر کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد تا به پایان راه خود در جاکارتا برسد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ روز چهارم از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا امروز چهارشنبه 31 مرداد آعاز شد و دختران شمشیر باز ایران در اسلحه سابر و در بخش تیمی به میدان رفتند.

حریف ایران در دور اول  که مصادف با مرحله یک چهارم نهایی بود ، چشم بادامی های کره جنوبی بودند که این مسابقه در نهایت با برتری 45 بر 23 کره جنوبی به پایان رسید تا تیم شمشیربازی ایران نتواند به نیمه نهایی برسد.

ایران در این مسابقه با ترکیب کیانا باقر زاده ، نجمه سازنجیان ، فائزه رفیعی و پریماه برزگر به میدان رفت. پیس از این و در بخش سابر انفرادی ، نجمه سازنجیان و فائزه رفیعی مسابقه داده بودند که هر دو نفر پس از عبور از مرحله مقدمانی در مرحله اول حذفی ، برابر حریفان خود بازنده و حذف شده بودند.

شکست دختران شمشیرباز ایران برابر کره جنوبی ، پایان بخش کار تیم شمشیربازی بانوان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بود. تیم ملی ایران با هدایت زهره صدر زاده در این مسابقات حضور داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.