25

بازی‌های آسیایی جاکارتا/ دیوار چین مقابل خواهران منصوریان در فینال

  • کد خبر : 9336
  • 31 مرداد 1397 - 22:12
بازی‌های آسیایی جاکارتا/ دیوار چین مقابل خواهران منصوریان در فینال

الهه و شهربانو منصوریان با شکست دادن حریفان خود باید در فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا به مصاف حریفانی از چین روند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”  در روز چهارم بازی‌های آسیایی جاکارتا، خواهران منصوریان در نیمه نهایی به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن منهای 52 کیلوگرم «الهه منصوریان» که پیش از این برابر «دوی سناتوهی» نایب قهرمان جهان از هند و «تی تو تای» از ویتنام دارنده مدال برنز جهان به برتری دست یافته بود در نیمه نهایی با «دیوین والی» قهرمان وزن منهای 48 کیلوگرم جهان از فیلیپین مبارزه کرد.

ووشوکار شایسته کشورمان در حالی که راند نخست را با اختلاف امتیاز اندک واگذار کرد، در راند دوم با اقتدار به پیروزی رسید.وی در راند سوم نیز با ضربات مختلف از حریف امتیازات فراوانی گرفت و جواز صعود به فینال را از آن خود کرد.

با این اوصاف منصوریان که دو مدال طلای جهان و دو نقره و برنز بازی های آسیایی را در کارنامه دارد، صبح فردا برای کسب مدال طلا به مصاف «لی یو» از چین می رود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم «شهربانو منصوریان» که پس از استراحت در دور نخست برابر «تی تای هانگ» از ویتنام در همان راند نخست به برتری دست یافته بود در نیمه نهایی با «سوچایا بوالونگا» از تایلند روبرو شد.

وی از همان ابتدا با حملات متعدد و کسب امتیازات متوالی در حالی که تنها 44 ثانیه از مبارزه گذشته بود با ضربه فنی (اختلاف امتیاز بالا) به برتری دست یافت تا دست در دست خواهرش به فینال بازی های برسد. شهربانو برای کسب مدال طلا، صبح فردا با برنده چین و هند روبرو می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.