17

خواهران منصوریان در جاکارتا نقره ای شدند

  • کد خبر : 9370
  • 01 شهریور 1397 - 8:04
خواهران منصوریان در جاکارتا نقره ای شدند

الهه منصوریان و شهربانو منصوریان ملی پوشان وزن 52- و 60- ووشو بانوان ایران با شکست برابر حریفان چینی در فینال بازی های آسیایی به مدال نقره رسیدند. دو خواهر در یک زمان ، یک ناکامی همزمان را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ از صبح امروز پنجشنبه یکم شهریور ۱۳۹۷ در آخرین روز مسابقات ووشوی بازی‌های آسیایی در بخش ساندا، شهربانو منصوریان سانداکار وزن ۶۰- کیلوگرم تیم بانوان ایران که برای کسب مدال طلا به مصاف “کایی یینگ‌یینگ” از چین رفته بود، با شکست ۲ بر صفر مقابل این حریف از کسب مدال طلا بازماند.

شهربانو منصوریان» که پس از استراحت در دور نخست برابر «تی تای هانگ» از ویتنام و «سوچایا بوالونگا» از تایلند به برتری دست یافته بود اما در فینال در کسب مدال طلا ناکام ماند و به نقره بسنده کرد.

همچنین الهه منصوریان، ملی‌پوش وزن ۵۲ ــ کیلوگرم تیم بانوان ایران برای کسب مدال طلا به مصاف “لی‌ یوئیائو” چینی در مبارزه فینال رفت، اما با شکست مقابل حریف خود به مدال نقره این بازی‌ها بسنده کرد. به ‌این‌ ترتیب الهه منصوریان توانست برای دومین بار مدال نقره بازی‌های آسیایی را بر گردن آویزد. الهه منصوریان پیش از این مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی را به دست آورده بود.

«الهه منصوریان» که پیش از این برابر «دوی سناتوهی» نایب قهرمان جهان از هند، «تی تو تای» از ویتنام دارنده مدال برنز جهان و «دیوین والی» قهرمان وزن منهای 48 کیلوگرم جهان از فیلیپین به برتری رسیده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.