بازی های آسیایی جاکارتا/ برنز بر گردن پریسا احمدی و مریم کرمی ؛ دست جاور از مدال کوتاه ماند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

برنز بر گردن پریسا احمدی و مریم کرمی ؛ دست جاور از مدال کوتاه ماند

  • کد خبر : 9372
  • 01 شهریور 1397 - 8:23
برنز بر گردن پریسا احمدی و مریم کرمی ؛ دست جاور از مدال کوتاه ماند

قایق دو نفره رویینگ ایران با ترکیب مریم کرمی و پریسا احمدی به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید و اولین مدال کاروان قایقرانی را در این دوره به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در ادامه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا ، در روز پنجم این مسابقات امروز پنج شنبه اول شهریور مسابقات رشته قایقرانی در فینال رویینگ دنبال شد.

در بخش قایق دو نفره سنگین‌ وزن بانوان ، تیم ملی ایران با ترکیب پریسا احمدی و مریم کرمی به آب زد و با ثبت زمان7 دقیقه و 35 ثانیه و 45 صدم ثانیه مدال برنز رسید و اولین مدال کاروان قایقرانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.

پریسا احمدی و مریم کرمی تا 500 متر پایانی مسابقه قایق اول بودند اما در انتهای رقابت از حریفان چین و کره‌جنوبی عقب افتادند و با اختلاف تنها دو ثانیه مدال طلا و اختلاف یک ثانیه مدال نقره را از دست دادند.

عملکرد مریم کرمی و پریسا احمدی در فینال رویینگ دو نفره

این اولین مدال کاروان قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 است. یان جیانگ و جینگ جینگ لی ، قایقرانانا چینی بودند که با زمان 7 دقیقه و 33 ثانیه و 55 صدم ثانیه طلای این ماده را کسب کردند.

اما مهسا جاور ، قایقران ایران در رویینگ تک نفره امروز در فینال این مسابقات به رقابت با 5 قایقران دیگر پرداخت اما در نهایت با زمان 8 دقیقه و 52 ثانیه و 69 صدم ثانیه در جایگاه ششم فینال قرار گرفت و مدالی به دست نیاورد. در این بخش یون ژیا چن از چین ، ئی تینگ هوانگ از چین تایپه و الکساندارا اوپاناچوآ از قزاقستان اول تا سوم شدند.

عملکرد مهسا جاور در فینال

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.