کبدی بانوان ایران با شکست تایلند فینالیست شد ؛ در انتظار نبرد بزرگ با هند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

کبدی بانوان ایران با شکست تایلند فینالیست شد ؛ در انتظار نبرد بزرگ با هند

  • کد خبر : 9438
  • 01 شهریور 1397 - 15:27
کبدی بانوان ایران با شکست تایلند فینالیست شد ؛ در انتظار نبرد بزرگ با هند

دختران کبدی کار ایران موفق شدند با شکست تایلند به دیدار فینال مسابقات کبدی بازی های آسیایی جاکارتا برسند. آن ها اکنون حریف رقیب سنتی خود و قدرت اول آسیا یعنی هند هستند اما سراسر انگیزه اند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در روز پنجم بازی های آسیایی جاکارتا ، امروز پنج شنبه اول شهریور ، مسابقات مرحله نیمه نهایی کبدی زنان برگزار شد و نتیجه آن فینالیست شدن ایران و هند بود.

تیم ملی کبدی بانوان ایران که در آخرین بازی مرحله گروهی خود شکستی ناباورانه برابر چین تایپه متحمل شده بود و ممکن بود همان شکست به برخورد این تیم در نیمه نهایی با هم بینجامد در نهایت به این تیم برخورد نکرد و حریف تایلند شد.

در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ، دختران ایران امروز به مصاف تایلند رفتند که با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ به برتری رسیدند. این پیروزی سبب شد حداقل مدال نقره ایران از کبدی قطعی شود اما اکنون کبدی کاران ایران می توانند با شکست هند در فینال ، اقتدار و توان خود را به رخ آسیا بکشند.

تیم ملی کبدی ایران در مرحله گروهی این بازی‌ها با بنگلادش، کره جنوبی و چین تایپه هم‌گروه بود که مقابل کره و بنگلادش به برتری رسیده و مقابل چین تایپه شکست خورده بود.

آزاده صیدی، فاطمه کرمی خاتونبان، رویا داودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، سعیده جعفری، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، زهرا کریمی، غزال خلج، فریده ظریف دوست، محبوبه سنچولی اسامی کبدی کاران دختر ایران در این بازی‌هاست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.