13

نامه سرگشاده بازیکنان فوتسال استقلال ساری برای محمد کیادهی: در حق ما پدری کن!

  • کد خبر : 9449
  • 01 شهریور 1397 - 17:16
نامه سرگشاده بازیکنان فوتسال استقلال ساری برای محمد کیادهی: در حق ما پدری کن!

بازیکنان تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال بانوان طی نامه ای از محمد کیادهی از حامی باشگاه استقلال ساری خواسته اند تصمیمش برای پایان تیمداری در فوتسال صرف نظر کند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس به نقل از مازند 24 ، نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قصد کناره گیری دارد. محمد حسن محمدی کیادهی که سال هاست باشگاه استقلال را در لیگ های مختلف و رشته های متنوع شرکت می دهد و حامی شخصی و پایدار ورزش استان مازندران است، تصمیم گرفته تا دیگر هزینه ای در عرصه فوتسال نداشته باشد ولی بازیکنان این تیم نامه ای سرگشاده برایش نوشته اند تا شاید راضی اش کند بماند و ادامه دهد.

متن این نامه را بی کم و کاست بخوانید:

“آقای کیادهی
 ریاست محترم باشگاه استقلال ساری

همیشه میگن دخترا خیلی بابایی هستن راس میگن چون میدونند فقط پدرشونه که میتونه صادقانه و بدون چشم داشتی خواسته هاشونو فراهم کنه.آقای کیادهی شما در حق دختران فوتسالیت استانت پدری کن و اجازه نده حقشون پایمال بشه یه کاری کن که خاطره پدری شما در ذهن فوتسال بانوان ماندگار بشه.

ما میدونیم توی شهری که کسی برای مطالبات دختران جامعه قدمی برنمیداره شما پرچمدار خدمت به این قشر جامعه شدین, ما میدونیم شما تنها حامی بانوان ورزشکار مازنی و ساروی تو تمام عرصه ها در حد توانتون بودین .تو دوماه گذشته کسی خبری از ما نگرفت حال روزمونو نپرسید خیلیا از دوستان دوست نداشتند ما باشیم دلشون با ما نبود همه کار کردند از حسادت نام این باشگاه رو خدشه دار کنند.

ما جنگیدیم کنار هم موندیم برای نام استقلال ساری که پرچمدارش شمایید و الان تنها کسی که برای بانوان قدمی برمیداشت رو از ما گرفتند.آقای کیادهی شما همیشه به دنبال عدالت خواهی بودین و زبان تند شما برای حق خواهی شاید برای برخی دوستان شما در دستگاهای اجرایی خوش نمیومد مهم ما ورزشکاران و مردم ساری  و بانوان این شهر ، وجهه مردمی شما رو میدونیم و شنیدیم که سالیان سال در لباس خدمتگذاری به مردمت بودین و زحمت های شما در عرصه ورزشی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست.

مثل کوه استوار باشین با قدرت از ما حمایت کنید. منتظر حمایتون هستیم.ارادتمند شما..اعضای تیم فوتسال بانوان استقلال ساری”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.