دومین نقره دختران کاراته کای ایران در روز هشتم بازی های آسیایی برگردن رزیتا علیپور | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

دومین نقره دختران کاراته کای ایران بر گردن رزیتا علیپور

  • کد خبر : 9729
  • 04 شهریور 1397 - 15:57
دومین نقره دختران کاراته کای ایران بر گردن رزیتا علیپور

رزیتا علیپور کاراته‌کا وزن ۶۱- کیلوگرم تیم بانوان ایران به مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رسید. این دومین مدال نقره تیم ملی کاراته بانوان و سومین مدال دختران کاراته کا در جاکارتا است. هر 3 کاراته کای ایران تاکنون روی سکو رفته اند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ سایه سنگین دوری از مدال طلا دست از سر دختران کاراته کای ایران بر نمی دارد و این بار ، رزیتا علیپور در عین شایستگی برای طلا از کسب عنوان قهرمانی بازماند.

در پایان دومین روز رقابت‌های کاراته بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، رزیتا علی‌پور به عنوان آخرین نماینده ایران در مسابقات امروز (یکشنبه) به مصاف رقبای خود رفت که با شکست در مبارزه فینال، به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

کاراته‌کای وزن ۶۱- کیلوگرم تیم بانوان در مبارزه فینال مقابل “یین ژیاویانگ” از چین قرار گرفت که در وقت قانونی به تساوی صفر صفر رسید و با قانون هانتی بازنده اعلام شد و در جایگاه دوم این وزن قرار گرفت.

او در نخستین گام “شین سوجونگ” از کره‌جنوبی را ۵ بر ۰ شکست داد و راهی یک‌چهارم نهایی شد. او در این مرحله “سوکیائو آرم” کاراته‌کا تایلندی را شکست داد تا به نیمه‌نهایی صعود کند.

علیپور در مبارزه نیمه‌نهایی باید به مصاف بارنو میرزائف از ازبکستان می‌رفت که به دلیل عدم حضور رقیبش به عنوان فینالیست این مسابقات معرفی شد. به نظر می رسد رزیتا روی خط کسب نقره قدم بر می دارد. او در بازی های کشورهای اسلامی در باکو در اردیهبهشت 96 نیز به مدال نقره دست یافته بود.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.