17

درد کبدی تجلیل و سکه نیست/ نیاز امروز کبدی ایران : کمپ اختصاصی و خانه کبدی

  • کد خبر : 9783
  • 06 شهریور 1397 - 14:58
درد کبدی تجلیل و سکه نیست/ نیاز امروز کبدی ایران : کمپ اختصاصی و خانه کبدی

تیم ملی کبدی بانوان همپای تیم مردان ، قهرمان بازی های آسیایی شد. بازار تعریف و تمجید داغ است اما درد اصلی هنوز درمان نشده. مشکلات زیر ساختی و فیزیکی کبدی در کشور

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”:  قهرمانی دختران کبدی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا همه را خوشحال کرد و نشان داد کبدی چه ظرفیت گسترده ای برای مدال آوری در اختیار دارد.

شاید تنها اهالی رشته کبدی بدانند ، تیم های ملی با چه شرایطی توانسته اند این موفقیت را کسب کنند. اگر از اردوهای فشرده ، پرتعداد و بلند مدت و همه ایثاری که تک تک اعضای تیم ملی چه در زمین و چه در پشت صحنه انجام داده اند عبور کنیم ، کبدی ایران با دست های خالی ، از هیچ ، همه چیز ساخته است.

وزارت ورزش و جوانان امروز در برابر کبدی مسئول است. کبدی بر خلاف بسیاری از رشته های مدال آور فاقد خانه مستقل و کمپ مجهز تمرینی است. در شرایطی که هندی ها ، رقیب اول ما 8 هزار باشگاه کبدی در اقصی نقاط این کشور دارند ، کبدی در ایران شایستگی هایش را ثابت کرده و حالا برای تثبیت اقتدار خود باید دست به تقویت زیر ساخت های خود بزند.

انجام برنامه های تمرینی تیم های ملی به دلیل عدم وجود خانه کبدی و مجموعه ای اختصاصی برای فدراسیون کبدی ، دشواری های زیادی برای این فدراسیون در پی داشت و محدودیت هایی برای بازیکنان و اعضای تیم ملی به وجود آورد.

کبدی امروز به حمایت نیاز دارد و معنای این حمایت ، مراسم تجلیل و قدردانی و سکه و نیم سکه نیست. بهترین هدیه ای که مسئولان رده اول ورزش کشور می توانند به پاس درخشش دختران و پسران کبدی ایران به جامعه کبدی اهدا کنند اقدام جدی و عملی برای راه اندازی خانه کبدی یا کمپ تیم های ملی در شان و شخصیت کبدی ایران ، قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا است. اقدامی که دست کبدی ایران را برای تداوم اقتدار در قاره باز می کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.