11

کیادهی : استقلال ساری مشکلی برای ادامه حضور در لیگ فوتسال بانوان ندارد

  • کد خبر : 9851
  • 08 شهریور 1397 - 22:57
کیادهی : استقلال ساری مشکلی برای ادامه حضور در لیگ فوتسال بانوان ندارد

مدیر عامل باشگاه استقلال ساری تاکید کرد این باشگاه مشکلی برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان ندارد و قرار نیست این تیم از لیگ برتر فوتسال کنار بکشد.

محمد کیادهی در گفتگو باپایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس”در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: استقلال ساری مشکلی برای ادامه لیگ ندارد و ما با قدرت کار را در لیگ برتر ادامه می دهیم و مشکل عمده و اصلی ما ، تمدید نشدن پروانه باشگاه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران بود.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از ما خواسته بود برای تمدید پروانه باشگاه و با توجه به فعالیت با نام اسقلال ساری ، از باشگاه استقلال تهران مجوز بگیریم که باشگاه استقلال نیز این موضوع را به خود بی ربط دانسته بود. در نهایت با پیگیری های آقای بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران ، باشگاه استقلال نامه ای داده که مشخص می کند ما نیازی به این مجوز نداریم.

مدیر عامل باشگاه استقلال ساری گفت: شاید موضوع پروانه باشگاه برای بسیاری، کم اهمیت باشد اما ما تا زمانی که پروانه فعالیت نداشته باشیم اگر بازیکن ما در خلال مسابقه دچار آسیب شود ریالی به بازیکن تعلق نمی گیرد و کسی هم مسئولیت را نمی پذیرد. برای حمایت از استقلال ساری ، مسئولان باید دست به دست هم دهند تا تنها نماینده مازندران به حیات خود ادامه دهد.

کیادهی عنوان کرد: مشکل مالی گسترده ای برای ادامه کار در لیگ برتر فوتسال بانوان نداریم. طلبی 10 میلیون تومانی که در حقیقت کمک وزارت ورزش به باشگاه استلال ساری بود مدت ها در مازندران باقی مانده و به دست ما نزسیده بود که بالاخره رسید که البته در روند تیمداری ما در لیگ برتر فوتسال بانوان ، به چشم نمی آید. ما مشکل مالی برای ادامه لیگ برتر بانوان نداریم و از تیم حمایت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.