11

سحر زمانیان و دفاع از عملکرد ثریا آقایی در بدمینتون بازی های آسیایی

  • کد خبر : 9878
  • 10 شهریور 1397 - 8:41
سحر زمانیان و دفاع از عملکرد ثریا آقایی در بدمینتون بازی های آسیایی

سحر زمانیان مربی تیم ملی بدمینتون بانوان ایران در مور عملکرد ثریا آقایی بازیکن تیم ملی بدمینتون در بازی های آسیایی جاکارتا صحبت کرده است. زمانیان می گوید شکست برابر نفر دهم رنکینگ کنونی جهان بدیهی بود اما ثریا در برابر ساینا نهوال هرگز عقب ننشست.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” ، تنها دختر بدمینتون باز ایران در بازی های آسیایی جاکارتا در آغاز راه با یک بداقبالی بزرگ روبرو شد و دوباره بر اساس قرعه با ساینا نهوال ، نفر دهم رنکینگ بدمینتون جهان از هند مواجه شد.

شکست ثریا آقایی برابر ساینا نهوال دور از انتظار نبود. اکنون سحر زمانیان مربی ثریا آقایی در جاکارتا در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره عملکرد ثریا توضیح داده است: “سحر زمانیان چالش رقابت در بدمینتون این است که جدول مسابقات تک حذفی است و این برای بازیکنانی که احتمال دارد در همان مسابقه اول برابر یک رقیب قدرتمند قرار بگیرند یک مشکل جدی است. بازیکنانی که در این مسابقات حضور داشتند همگی دارای عناوین قهرمانی جهان و رتبه عالی در رنکینگ جهانی هستند. ساینا نهوال هم برنز المپیک و هم برنز جهان را در کارنامه داشت و بدیهی بود ثریا آقایی در برابر او کار بسیار سخت و پیچیده ای دارد.”

زمانیان ادامه می دهد: “ثریا بازی خوبی برابر ساینا نهوال انجام داد و تا آخرین لحظه تلاش کرد و از پا ننشست. این فقط نظر من نیست. مسئولین بدمینتون آسیا در سالن مسابقات حضور داشتند و طبق صحبتی که پس از مسابقه داشتیم و نیز طی جلسه ای که با دکتر پوریا داشتند اعلام کردند که ثریا آقایی تمام فاکتورهای یک بازیکن خوب در بدمینتون را دارد اما سطح فنی ساینا نهوال آشکارا بالاتر از بازیکنان ایرانی است و این موضوعی است که باید بپذیریم.”

آیا می توانیم روزی به سطح آن ها برسیم. این سوالی است که زمانیان این طور پاسخ می دهد: “چرا که نه. ما نیاز به کار مستمر و تلاش بی وقفه داریم. تمرین و میدان دیدن. این نیاز ، بدمینتون بازان جوان ما برای پیشرفت است.”

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.