سیاست نفت ؛ میدان دادن به بازیکنان جوان/ پوربهبهانی: می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

سیاست نفت ؛ میدان دادن به بازیکنان جوان/ پوربهبهانی: می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم

  • کد خبر : 9913
  • 09 شهریور 1397 - 20:06
سیاست نفت ؛ میدان دادن به بازیکنان جوان/ پوربهبهانی: می خواهیم برای قهرمانی بجنگیم

شاگردان خدیجه پور بهبهانی در تیم پالایش نفت آبادان امروز دومین برد خود را در این فصل لیگ برتر فوتسال بانوان کسب کردند. پور بهبهانی از عملکرد بازیکنان پالایش کاملا راضی بوده و با توجه به بازیکنان جوان به قهرمانی مجدد می اندیشد.

خدیجه پور بهبهانی در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس”   پس از پیروزی تیمش برابر هیئت فوتبال خراسان رضوی در آبادان اظهار کرد: در نیمه اول بازی، پرس تخریبی را در دستور کار داشتیم که بازیکنان نفت به خوبی این وظیفه را انجام دادندو به همین دلیل فرصت های متعددی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه اغلب این فرصت ها به گل ختم نشد.

او اضافه کرد: در نیمه اول به راحتی می توانستیم با گل های زیادی به رختکن بریم، در نیمه دوم بچه ها بیشتر در زمین خودی حضور داشتند و چشم به ضد حملات داشتیم و باز هم در این نیمه انتظار گل های بیشتری بود که دقت کافی در ضربات آخر را نداشتیم با این حال واقعا از بازیکنانم راضی هستم و با همه وجود جنگیدند.

سرمربی پالایش نفت آبادان گفت: از کادر فنی قبلی و همکارم رز جدیدی زاده بابت زحماتی که برای آبادان کشیدند تشکر می کنم. تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته که با توجه به سیاست باشگاه نفت، ما بیشتر به بازیکنان بومی و جوان بودیم. این جوانان ، حرف های زیادی برای گفتن دارند و آینده فوتسال از آن همین بازیکنان جوان است که به میدان دیدن نیاز دارند.

پور بهبهانی افزود: همدلی بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان مثال زدنی بوده و این یعنی ما برای یک هدف خواهیم جنگید و هدف ما هم قهرمانی دوباره است. ما هر هفته در حال پیشرفت هستیم و می توانیم در آینده کارهای بزرگی انجام دهیم.

گفتگو از : چیاکو ویسی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.