19

آرزوی تحقق نیافته ؛ پایان رقابت های آب های آرام با هفتمی آرزو حکیمی

  • کد خبر : 9932
  • 10 شهریور 1397 - 11:42
آرزوی تحقق نیافته ؛ پایان رقابت های آب های آرام با هفتمی آرزو حکیمی

تیم کایاک دو نفره زنان ایران هم از رسیدن به مدال در بازی های آسیایی جاکارتا بازماند تا کار قایقرانی در بازی های آسیایی جاکارتا تمام شود. آرزو حکیمی که امید زیادی به مدال او وجود داشت در نهایت به هدفش نرسید.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس”؛ در ادامه بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در اندونزی ، دختران قایقران ایران در آب های آرام روی آب رفتند اما قایقرانی آب‌های آرام ایران بدون مدال بسته شد.

کایاک دو نفره 500 متر زنان آخرین مسابقه‌ای بود که قایقرانان ایران در آن حضور داشتند. هدیه کاظمی و آرزو حکیمی در کایاک دو نفره 500 متر به آب زدند و در نهایت با ثبت زمان 1:51.655 در رده پنجم قرار گرفتند تا این قایق ایران نیز از کسب مدال در بازی‌های آسیایی باز بماند.

در این مسابقه قایق‌های چین، ازبکستان و ژاپن به ترتیب اول تا سوم شدند.پیش از این آرزو حکیمی در کایاک تک نفره 200 متر هم هفتم شده بود. با این نتیجه پرونده قایقرانی ایران در بازی‌های آسیایی بدون مدال طلا بسته شد و آب‌های آرام نیز با دو برنز و یک نقره به کارش خاتمه داد.

آرزو حکیمی امید زیادی داشت تا در این دوره از بازی های آسیایی نیز مدال بگیرد اما تلاش او ناکام ماند. آرزو برای ماه های متمادی تحت فشار تمرینات قرار داشت اما در حالی که به نظر می رسید او می تواند یک مدال برای ایران بگیرد در نهایت آرزوهای آرزو بی نتیجه ماند.

هدیه کاظمی در کایاک تک نفره 500 متر نقره گرفت، کایاک چهار نفره ایران به مدال برنز رسید و محمدنبی رضایی هم به مدال برنز کانو تک نفره هزار متر رسید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.