17

اعظم پره : اشتاد سازه خراسان با 20 روز تمرین وارد لیگ برتر هندبال شد

  • کد خبر : 9952
  • 11 شهریور 1397 - 22:19
اعظم پره : اشتاد سازه خراسان با 20 روز تمرین وارد لیگ برتر هندبال شد

سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه خراسان رضوی پس از پیروزی بر پترو آموت دریای بوشهر در هفته لیگ برتر هندبال بانوان درباره وضعیت تیمش صحبت کرده است. تیمی که به تازگی تشکیل شده و نیاز به تمرین دارد.

اعظم پره در گفتگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران “آی دبلیو اسپورتس” درباره بازی تیمش برابر پترو آموت در هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان اظهار کرد: بازی برابر پترو آموت دریا بوشهر در آرامش برگزار شد. شروع مقتدرانه ای لیگ داشتیم و در هر دو نیم بازی با حریف بوشهری این اقتدار را حفظ کردیم.

او اضافه کرد: این ، اولین تجره لیگ برتری تیم ماست اما در بین بازیکنان تیم ما نفراتی حضور دارند که 4 سال پیش در تیم بام ایران مشهد در لیگ برتر بازی می کردند. تیم اشتاد سازه ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است.

سرمربی تیم اشتاد سازه خراسان رضوی گفت: آمده ایم تا در لیگ برتر بمانیم و اگر بتوانیم سکویی به دست آوریم کار بزرگی کرده ایم. من عقیده دارم فکر کردن به سکو دور از ذهن و رویا پردازی نیست. ما باید تلاش کنیم و تجربه های جدیدی به دست بیاوریم.

پره عنوان کرد: تیم اشتاد سازه دیر بسته شده و 20 روز است که کار را آغاز کرده ایم. از نظر بدنی باید کار کنیم و در هفته های آتی تمرینات سختی را پشت سر خواهیم گذاشت. خوشبختانه دغدغه ای بابت اسپانسر نداریم و باید فقط روی کار فنی تمرکز کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=9952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.