مهرو کمرانی: مربیگری نه ؛ می خواهم لیگ را ببینم / شایعات مصدومیت کیمیا را رد می کنم | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

مهرو کمرانی: مربیگری نه ؛ می خواهم لیگ را ببینم / شایعات مصدومیت کیمیا را رد می کنم

  • کد خبر : 10021
  • 13 شهریور 1397 - 18:03
مهرو کمرانی: مربیگری نه ؛ می خواهم لیگ را ببینم / شایعات مصدومیت کیمیا را رد می کنم

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر تکواندو می گوید مربیگری تیمی را بر عهده نخواهد داشت. او همچنین شایعات در مورد این که کیمیا علیزاده از ناحیه رباط صلیبی آسیب ندیده بود را رده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ پس از پایان بازی های آسیایی جاکارتا ، تب تیم ملی فروکش کرده و حالا به تدریج نوبت به رقابت جذاب در لیگ کوثر می رسد.

مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندو پس از پایان بازی های آسیایی اکنون برنامه های آتی برای تکواندوکاران ملی پوش را در دل لیگ تکواندو دنبال می کند. کمرانی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این باره صحبت کرده است:

مربی کن نیستم ، می خواهم تمام لیگ را ببینم

من همواره با تیم لوازم خانگی کن همکاری داشته ام اما به این دلیل که بازیکنان ملی در تیم ها پخش هستند به عنوان مربی در تیم کن فعالیت ندارم. کن را همیشه تیمی می دانم که به تکواندوی ایران خدمت می کند. کن اسپانسر کیمیا علیزاده بوده و بسیاری از تیم ها را حمایت کرده است. نقش من در کن نوعی مشاوره فنی است اما شخصا ترجیح می دهم به جای مربیگری در یک تیم بر تمام لیگ و عملکرد بازیکنان نظارت داشته باشم.

مصدوم نشدن رباط صلیبی کیمیا؟ رد می کنم

در مورد زمزمه های مصدوم نشدن کیمیا از رباط صلیبی تعجب کردم. من به همراه استاد سروی ام آر آی کیمیا را گرفتیم و در مراحل تشخیص او همراه با کیمیا بودیم. آسیب او از ناحیه رباط صلیبی قطعی است و مسائلی که در گوشه و کنار زمزمه شده ، درست نیست.

بازگشت کیمیا بستگی به خواستن او دارد

به کیمیا بابت ازدواجش تبریک می گویم. امیدوارم همسرش در کنار او باشد. این که او در خلال بازی های آسیایی جشن عقدش را برپا کرد احتمالا در راستای برنامه ریزی زمانی خانواده اش بوده. امیدوارم او به میدان برگردد البته همه چیز بستگی به خود او دارد و این که چقدر برای قهرمان شدن انگیزه دارد و تا چه حد به تکواندو عشق می ورزد. فکر نمی کنم چیزی شیرین تر از قهرمانی برای یک ورزشکار در زندگی اش وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.