14

صحبت های عجیب بانوی سامبوکار ایران/ خانی: در بازی های آسیایی قوانین را هم بلد نبودیم!

  • کد خبر : 10382
  • 18 شهریور 1397 - 11:17
صحبت های عجیب بانوی سامبوکار ایران/ خانی: در بازی های آسیایی قوانین را هم بلد نبودیم!

ملی پوش سامبو بانوان ایران که در بازی های آسیایی حاضر بود صحبت های عجیبی انجام داد و اعلام کرد که هیچ قانون داوری در این رشته بلد نبوده و حتی نمی دانسته که در بازی برنده است یا بازنده.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ و به نقل از ایسنا؛ اکرم خانی سامبوکار تیم ملی بانوان ایران، با ابراز نارضایتی از روند آماده‌سازی برای حضور در بازی‌ های آسیایی، گفت: حتی یک مسابقه بین‌المللی و اردوی مشترک با کشورهای مطرح این رشته نداشتیم و واقعاً سخت است با این شرایط نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: اکثر شرکت‌کنندگان در بازی های آسیایی در یک سطح بودند و بدون اینکه امتیازی بدهم با دو اخطار باختم که حقم نبود و یک اخطار به حریف دادند.

خانی با بیان اینکه ازبکستان، قزاقستان، ژاپن و چند کشور دیگر دو تیم به رقابت‌های سامبو آورده بودند، گفت: ازبکستان با مدال‌هایی که در سامبو گرفت رتبه‌اش در جدول مدال خیلی خوب شد ولی ما کاری برای کسب مدال نکرده بودیم و بدون تجربه به اندونزی رفتیم.  حتی مربی نداشتیم و در اردوها خودم کار مربیگری را انجام می‌دادم. ای کاش حداقل چند ماه قبل از آغاز رقابت‌ها با یک مربی خارجی قرارداد می‌بستند.

خانی که سابقه حضور در رقابت‌های جودو، کوراش، آلیش، کشتی و… را دارد با بیان اینکه حدود هفت ماه است سامبو را شروع کرده، گفت: حتی قوانین داوری را بلد نبودیم و تا آخر مسابقه نمی‌دانستم که برنده‌ام یا بازنده! با این وضعیت ادامه نمی‌دهم و سامبو را کنار می‌گذارم اما امیدواریم مسئولان شرایط بهتری را برای ورزشکاران فراهم کنند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=10382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.